Vikend kurs fotografije – Novi Sad

Opis kursa

Na ovom kursu učimo kako da koristimo fotoaparat u ručnom režimu (manual mode). Polaznici kursa će kroz praksu naučiti suštinu otvora blende, ekspozicije (brzine okidača) i podešavanja ISO, kao i pravilno merenje svetla. I najvažnije – polaznici će naučiti kako da upravljaju aparatom tako da u bilo kom trenutku, na bilo kom mestu i u bilo kojim uslovima mogu da dobiju baš onakve fotografije kakve zamisle.

Kurs je zasnovan na praksi i održava se po dobro poznatoj metodologiji Fabrike Fotografa po kojoj je do sada svoje fotografske veštine unapredilo više od 1.600 ljudi. Sastoji se od dva dvosatna časa na kojima polaznici fotografišu, i jedne kritičke radionice gde gledamo fotografije napravljene na kursu, analiziramo ih i dajemo savete šta je potrebno unaprediti i na koji način kako bi iste bile bolje.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Namenjen je ljubiteljima fotografije koji su do sada koristili automatski režim na svom aparatu, kao i onima koji fotografišu u manuelnom mode-u, ali ne uspevaju uvek da dobiju fotografiju kakvu žele.

Takođe, kako se na kursu savladavaju osnovne tehnike fotografisanja, kurs mogu da pohađaju i potpuni početnici bez ikakvog prethodnog iskustva.

Za kurs je potrebno posedovati DSLR fotoaparat ili drugi aparat koji ima mogućnost ručnog podešavanja parametara.

Trajanje kursa

Plan kursa je prilagođen da se savlada za jedan vikend – dva praktična časa će se održati u subotu i nedelju od 12h, a kritička radionica će se održati u nedelju nakon završetka praktičnog dela.

Sledeći vikend kurs fotografije u Novom Sadu ćemo održati u aprilu 2019. godine.

Imate pitanja? Pogledajte često postavljana pitanja ili nas kontaktirajte, rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja :).

Vikend Kurs u Novom Sadu

Fotografija

RSD

4.000