Vikend kurs

Opis kursa

Na Vikend kursu bavimo se osnovnim korišćenjem fotoaparata u manuelnom režimu, kao i osnovama kadriranja. Na njemu ćete savladati tehničke osnove fotografije, počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance).

Posle Vikend toga možete nastaviti sa daljim razvojem svojih fotografskih veština, na Osnovnom ili Intenzivnom osnovnom kursu (ili možda online?), nakon čega možete dobiti sertifikat.

Kome je namenjen ovaj kurs?

On je namenjen svima onima koji žele da steknu bazična znanja o fotografiji, ali ne mogu da se uklope u Osnovni kurs fotografije, ili ne žive u Beogradu pa im je lakše da kurs pohađaju tokom vikenda.

Isto tako, ovaj kurs je odličan izbor za sve one koji nisu sigurni da li žele da se ozbiljnije bave fotografijom, a želeli bi to da saznaju tako što će se sa njom malo bolje upoznati pre nego što ulože svoje vreme i novac u ovaj hobi, odnosno zanimanje.

Trajanje kursa

Kurs traje jedan vikend (subota i nedelja), 3 sata po jednom času.

Predavači

  • Aleksandra Popović

    Aleksandra je rođena 1981. godine u Kruševcu. Diplomirala je 2004. na Akademiji umetnosti BK u klasi profesora Milana Aleksića, a pet godina kasnije završava specijalističke studije (smer Menadžment kulture i umetnosti) na Fakultetu organizacionih nauka. Radila je na mestu urednika modne fotografije časopisa Gloria, u Studiju Aurora kao direktor fotografije i Blic plus magazinu kao fotoreporter, a 2013. godine kada osniva Fabriku fotografa.

Vikend kurs

Fotografija

RSD

5.000