U decembru 2018. smo u Novom Sadu odganizovali Vikend kurs fotografije u Kurs mobilne fotografije. Utisci i reakcije polaznika su prevazišli sva naša očekivanja i shvatili smo da se moramo vratiti i organizovati nove kurseve fotografije u Novom Sadu.

Sa kursevima krećemo u martu. Počinjemo 10. marta, kada će početi petonedeljni Osnovni kurs fotografije i Kurs Mobilne fotografije, u drugoj polovini marta ćemo imati i jednu grupu Vikend kursa, a imaćemo i dečije foto-radionice.

Kako izgledaju kursevi Fabrike Fotografa?

Mi u Fabrici verujemo da je iskustveno učenje najefikasnije učenje. Zbog toga se na našim kursevima ne bavimo suvoparnom teorijom, već kroz praksu učimo naše polaznike (mi ih od milja zovemo Fabrikanti 🙂 ) da razumeju fotografiju.

Prvo se bavimo tehnikom…

Računamo da svako može da u knjizi ili na internetu pročita šta su to blenda, ekspozicija i ISO, pa ne želimo da trošimo ničije vreme na teoretisanje. Zato se fokusiramo na to da kroz praktične vežbe i fotografisanje navedemo polaznike da sami razumeju te parametre i kako da ih iskoriste da dobiju tehnički dobru fotografiju.

…a zatim se bavimo estetskim i kreativnim aspektom

Kada savladamo tehnički deo prelazimo na kadar i kompoziciju. Na kritičkim radionicama sa grupom polaznika zajedno gledamo fotografije polaznika koje su napravili na kursu. I dobre i loše. Svaku fotografiju detaljno analiziramo i ukazujemo na dobre elemente, ali se više fokusiramo na greške jer se na njima najbolje uči. Pozitivna stvar grupne kritičke radionice je to što polaznici imaju priliku da uče iz svojih, ali i iz tuđih grešaka. Ono što je najvažnije – kroz kritičke radionice učimo Fabrikante kako da razviju samo kritiku, kako bi mogli i sami da analiziraju svoje fotografije koje prave između dva časa kursa, ali i nakon završetka kursa. A sve i da im negde zapne – uvek smo otvoreni za pitanja i konsultacije.

Za koga su ovi kursevi?

Vikend kurs fotografije je kurs za sve one koji razumeju da ih automatski režim na fotoaparatu ograničava i žele da pređu te granice i nauče da fotografišu u manuelnom modu i da u potpunosti kontrolišu fotoaparat. Osnovni kurs fotografije je za one koji žele da, pored korišćenja fotaparata u manuelnom modu nauče pravila kadriranja i osnove kompozicije i tako nauče sve potrebne osnove koje su potrebne da se napravi dobra fotografija. Kurs mobilne fotografije je suštinski kritička radionica, na kojoj analiziramo fotografije koje su polaznici napravili pre kursa (na putovanjima, događajima, u naletima inspiracije…), i kroz priču prožimamo i tehnički deo i savete kako da se unaprede neki element ili da se izbegne neki „neželjeni“ efekat.

Zbog dinamike kurseva ćemo češće biti u Novom Sadu, pa će postojati mogućnost organizovanja i individualnih kurseva različitih nivoa za sve zainteresovane.

Zašto baš da izaberete Fabriku Fotografa?

Fabrika Fotografa je škola fotografije koja postoji od oktobra 2013. godine. Za tih pet i kusur godina „proizveli“ smo više od 1.600 Fabrikanata (ljudi koji su završili neki od naših kurseva). Među njima ima puno njih koji su u fotografiji našli svoj hobi, ima i onih koji su znanje stečeno u Fabrici iskoristili da unaprede svoj posao, a čak ima i onih kojima je Fabrika pomogla da promene svoje profesije. Priče nekih Fabrikanata možete pročitati nanašem blogu.

Saznajte više:

Imate pitanja?

Možete pogledati sekciju Pitanja i odgovori, kontaktirati nas preko kontakt forme ili nazvati na 062/780745.