fbpx

Osnovni kurs fotografije – Beograd

NAUČI DA PRAVIŠ DOBRE KADROVE!

Stekni veštine fotografije i oblikuj svoju kreativnost kroz rad sa profesionalcima koji nesebično dele svoje znanje!

Ukoliko te zanima fotografija kao hobi ili životni poziv, osnovni kurs fotografije je pravi izbor za početak ostvarenja tvog sna! Metodologija učenja Fabrike fotografa do sada je proizvela više od 3.000 fotografa i milione dobrih fotografija.
Praktičan rad, konkretno znanje, učenje na greškama i primerima, iskrenost i posvećenost naši su osnovni i provereno uspešni principi u radu sa polaznicima.

Postani deo zajednice koja od 2013. godine pravi dobre kadrove!

intenzivni-kurs-fotografije

Program i trajanje kursa

Osnovni kurs fotografije koncipiran je kao kombinacija praktičnih i kritičkih radionica.

Kurs traje 5 nedelja. Časovi se održavaju 2 puta nedeljno, što podrazumeva 6 časova praktičnog rada i četiri kritičke radionice.

Praktične radionice traju oko dva i po do tri sata, održavaju se u Beogradu, na različitim lokacijama u centru grada. Polaznici fotografišu na otvorenom, kako bismo imali bolje svetlo i što više raznovrsnih detalja za fotografisanje. U slučaju lošeg vremena, biramo natkrivene lokacije koje su i dalje na otvorenom, ali zaštićene od padavina.

Jedna praktična radionica rezervisana je za vežbanje noćne fotografije.

Kritičke radionice traju po sat vremena. Održavaju se online, uživo preko Zoom aplikacije. Predavač analizira fotografije sa praktičnih radionica i ukazuje na sve što polaznici mogu da poboljšaju. Ujedno, predavač daje polaznicima konkretne savete kako da isprave greške i naprave bolje fotografije. Kritičke radionice su veoma važne za razmenu mišljenja, postavljanje pitanja, razvoj samokritike i korigovanje grešaka u fotografiji.

Kurs se održava u grupi, pa osim na svojim, imaćeš priliku da puno toga naučiš i na primerima drugih polaznika. Broj mesta je ograničen jer želimo da svakom polazniku posvetimo pažnju i pomognemo mu da nauči da fotografiše.

Svaka grupa ima jasno definisan plan održavanja kurseva koga se pridržavamo, a informacije o terminima možeš pogledati kada pokreneš prijavu.

Šta ćeš naučiti?

U prvom delu kursa upoznaćeš korišćenje foto-aparata koji je podešen na manuelni mod. Savladaćeš merenje svetla, blendu, brzinu okidača, ISO i balans bele (White Balance).
Naučićeš kako svaki parametar utiče na fotografiju, kako da njihovom kombinacijom dobiješ rezultat i znaćeš da kontrolišeš foto-aparat, umesto da on kontroliše tebe.
Program kursa zaokružićeš savladavanjem kadra i kompozicije.
Na zadacima koje imamo tokom praktičnih radionica će ti se razjasniti sve o čemu predavači govore, a na kritičkim radionicama ćeš rešiti nedoumice i ispraviti greške i propuste koje praviš na fotografijama.

intenzivni-kurs-fotografije-1

Kome je namenjen osnovni kurs fotografije?

Osnovni kurs fotografije namenjen je početnicima, ali i onima koji su imali susreta sa fotografijom i žele da sistematizuju i dopune svoje znanje.
Za pohađanje kursa je poželjno da imaš sopstveni foto-aparat, DSLR, mirrorless ili drugi koji ima mogućnost manuelnog podešavanja parametara.
Ukoliko još uvek ne poseduješ foto-aparat, i dalje možeš da pohađaš kurs. Postoji mogućnost da koristiš naš DSLR, uz jednokratnu doplatu od 2000 dinara. Na prvom času ćeš dobiti memorijsku karticu koju koristiš tokom trajanja kursa i zadržavaš je bez doplate.

Ako planiraš da kupiš foto-aparat, dostupne su besplatne konsultacije sa nama na kojima ćemo ti pomoći da izabereš odgovarajuči model, u skladu sa budžetom i ciljem koji imaš.

Svi polaznici Fabrike fotografa ostvaruju popust za kupovinu foto opreme u Yellowstore-u, zvaničnoj Nikon prodavnici u Srbiji.

Rezervacija mesta i način plaćanja

Prilikom prijave na kurs odaberi termin koji ti najviše odgovara, a nakon toga i način plaćanja (karticom ili preko računa). Uplatom kursa potvrđuješ rezervaciju svog mesta za odabranu grupu.

Cena kursa

13.900 RSD

Iskustva polaznika

Kurs na kom je predavačima zaista važno da naučiš i nije im teško da ulože dodatni napor ako ti nešto nije jasno ili si neke časove propustio. Profesionalni, fleksibilni... A uz to je dobra atmosfera i zabavno je. Sve preporuke za Fabriku Fotografa.
Srđan Šimšić, Beograd

Iskustva polaznika

Programi su zanimljivi i osmišljeni tako da vas nauče na praktičan i jednostavan način. Izvanredni predavači, strpljivi, prijatni i spremni da nesebično prenesu svoje znanje. Pozitivna atmosfera i sjajan odnos prema polaznicima. Profesionalna organizacija. Za svaku pohvalu i preporuku!
Natalija Marinković
Pozitivna atmosfera, upoznavanje divnih ljudi, koncept kursa je fenomenalno osmišljen. Podstakli ste nas da primetimo i ovekovečimo trenutke i pojave na pravilan način kroz osnovne elemente fotografisanja. Ovo može samo da se nastavi jer ste nas motivisali na dalje stvaranje! Svaka preporuka za one koji žele da uhvate i zadrže svoje divne trenutke preko fotografije.
Teodora Čongradac
Zaista pravo mesto da naučite da fotografišete. Predavači su ljubazni, strpljivi i profesionalni. Ceo kurs je osmišljen da bude interesantan i da se zaista nauči pravilno korišćenje aparata u manuelnom modu. Svaka preporuka za Fabriku 🙂
Enis Omeragić
Sve pohvale! Opušteni ljudi, sjajni predavači, odličan pristup i koncept rada. Bez mnogo teorije, učenje kroz praktičan rad uz dobru atmosferu. Definitivno preporuka za Fabriku!
Ružica Tripković
Kurs na kom je predavačima zaista važno da naučiš i nije im teško da ulože dodatni napor ako ti nešto nije jasno ili si neke časove propustio. Profesionalni, fleksibilni... A uz to je dobra atmosfera i zabavno je. Sve preporuke za Fabriku Fotografa.
Srđan Šimšić
Ukratko - oduševljen sam. Divni ljudi - kako predavači, tako i "kolege" na kursu. Sjajan koncept, vrlo profesionalna organizacija i prijatna atmosfera. Sjajno iskustvo.
Vasko Lukinić
U Fabrici nije važno ko ste, šta ste, odakle dolazite niti vas ko pita za godine. Ljudi dolaze da bi stekli ili usavršili fotografske veštine, a ostaju i vraćaju se zbog energije koja povezuje generacije.
Ana Vučinić

Najčešća pitanja

Pre svega, potreban je foto-aparat koji ima mogućnost fotografisanja u manuelnom modu (DSLR ili mirrorles). Kontaktiraj nas, kako bismo proverili da li tvoj foto-aparat odgovara potrebama kursa. Ukoliko nemaš svoj foto-aparat tokom kursa možeš koristiti naš uz doplatu.

Potreban ti je računar sa internet konekcijom, za prebacivanje fotografija i slanje za kritičku radionicu.
Zoom časovima možeš da pristupaš sa računara, ali i sa telefona (Android ili iPhone).

Naravno. Zoom je aplikacija za video konferencije koja je jako jednostavna za korišćenje i može se koristiti sa računara i telefona. Pripremili smo uputstvo za sve polaznike, a ako ti to ne bude dovoljno, možeš računati na našu podršku da prevaziđeš ovu prepreku. Uradićemo sve što treba da ti pomognemo da nam tehnikalije ne predstavljaju problem da se fokusiramo na fotografije tokom časova.

Možeš da računaš na našu pomoć prilikom odabira pravog foto-aparata za svoje potrebe. Uvek ćemo dati savet kakav aparat da izabereš u skladu sa onim što želiš od fotografije, svojim planovima i idejama i budžetom. Kao naš polaznik, ostvaruješ popust prilikom kupovine, ako se odlučiš za Nikon aparat i ostalu foto opremu iz asortimana YellowStore-a, uz mogućnost isporuke na adresu.
Kurs možeš upisati i pre kupovine aparata, jer postoji opcija da koristiš naš uz doplatu od 2000 RSD. Dobićeš i memorijsku karticu koja ti ostaje, a imaćeš priliku da u praksi isprobaš foto-aparate, da ih osetiš, što će ti pomoći da bolje razumeš šta ti je potrebno od foto-aparata i doneseš bolju odluku prilikom kupovine.

Na završnom času polaznici dobijaju zadatak na osnovu koga ćemo proceniti da li su uspešno savladali program kursa. Polaznici koji uspešno realizuju završni zadatak i ispune očekivanja predavača dobijaju diplomu Fabrike Fotografa.

Internet je pun resursa iz kojih možeš besplatno da učiš. Neki izvori su dobri, neki manje dobri, jedni komplikovane stvari objašnjavaju na jednostavan način, drugi jednostavne stvari objašvanjaju na komplikovan način. Za učenje na ovaj način, potrebno je više vremena i često ostanu šupljine u znanju koje otežavaju cilj i rad.
U Fabrici Fotografa imaš priliku da učiš od iskusnih i stručnih predavača. Iza nas je bogato iskustvo kroz koje smo zajedno sa preko 3.000 polaznika analizirali milione fotografija i odgovorili na bezbroj pitanja.
Znanje koje prenosimo doziramo postepeno, tako da ne dođe do pretrpavanja informacijama i zbunjivanja. Kurs je interaktivan i komunikacija se odvija dvosmerno. To znači da sa druge strane možeš očekivati osobe koje će te usmeravati i sa kojima ćeš kroz praktičan rad i odgovore na pitanja brzo i bez stresa doći do cilja, a to su fotografije kakve želiš.

Plaćanje je moguće platnim karticama ili na naš račun (e-banking ili uplatom u pošti, banci ili menjačnici). Moguće je plaćanje i preko firme.

Postoji mogućnost plaćanja na 3 rate Banca Intesa karticama.

Ako koristiš karticu druge banke možeš proveriti da li tvoja banka ima opciju da uplate podeliš na rate.

Na ovom kursu se nećemo baviti obradom fotografije, već se potpuno fokusiramo na fotografisanje.
Kurs Photoshop-a realizujemo kao odvojenu celinu i polaznicima savetujemo da prvo nauče da prave dobre fotografije pa da se onda upuste u učenje obrade fotografije.
Nije isto da li ćeš u startu napraviti dobru fotografiju pa na obradu iste potrošiti pet minuta ili napraviti lošu fotografiju i potrošiti sat vremena da središ njene nedostatke. Posebno kada imaš više desetina ili stotina fotografija.

Ovaj kurs je za sve one koji nemaju predznanje o fotografiji, a žele da nauče da prave dobre fotografije. Takođe, namenjen je i onima koji imaju predznanje, ali su svesni da mogu da poboljšaju svoju osnovu i sistematizuju svoje znanje.
Idealan je za one koji žele da razumeju fotografiju i svesni su da se do dobrih fotografija dolazi vrednim radom i vežbom.

Ovaj kurs nije za one koji misle da znaju da fotografišu i zadovoljni su svojim fotografijama. Nije ni za one koji misle da mogu da nauče tako što će samo slušati predavanja i čitati literaturu, bez fotografisanja, pravljenja grešaka i spremnosti na kritiku.

Posle završenog kursa ćeš imati solidnu osnovu i razumevanje fotografije. Mislimo da je za profesionalno bavljenje fotografijom potrebna dodatna vežba nakon završetka kursa. To zavisi najviše od tebe, a mi ćemo biti tu da ti damo iskren savet i podržimo te ili da ti pomognemo da do tog cilja dođeš kroz druge naprednije kurseve i mentorske programe naše škole.
aleksandra-popovic

Aleksandra Popović Petković

Osnivač Fabrike fotografa, glavni predavač na kursevima fotografije i mentor budućim kolegama. Prepoznaćete je po energiji, osmehu, znanju, istrajnosti i spremnosti da sve to rado i sa lakoćom deli sa polaznicima.

Marija-Trkulja

Marija Trkulja

Kreativnost je Marijino drugo ime, a svoj osećaj za estetiku i lepo vešto prenosi na polaznike Fabrike fotografa. Vodi Osnovni i Viši kurs fotografije i ima poseban odnos sa polaznicima Dečije škole fotografije pa je ovde zauzela počasno mesto glavnog predavača.

Teodor-Milosevic

Teodor Milošević

Teodor je odrastao u Fabrici! Od osnovne škole pa i danas, vredno radi, usavršava svoje zananje i pomaže mlađim, ali i starijim generacijama da savladaju foto-aparat. Iako mlad po godinama, ima bogato iskustvo koje je stekao prethodnih godina u Fabrici fotografa i trenutno radi na mestu asistenta predavača.

Ivanka-Bekovac

Ivana Bekovac Pernar

Ivanka je umetnička duša koja fotografiju doživljava kao medijum preko koga može da ispolji svoju pasiju prema svetlu. U Fabrici vodi praktične vežbe na kursevima fotografije, prepoznaćete je po strpljenju i umeću da razmljivo odgovori na svako pitanje.

Pritisni Enter/Return da započneš pretragu

Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi Vam obezbedio najbolje iskustvo na našoj web stranici. Politika privatnosti