fbpx

Kurs fotografije za osnovce

NAUČI DA PRAVIŠ DOBRE FOTOGRAFIJE!

Kurs fotografije za starije osnovce osmišljen je tako da kroz interaktivne i zanimljive radionice deca nauče tajne fotografije.

Naš glavni cilj je da nakon ovog kursa osnovci shvate fotografiju i pokažu kako vide i doživljavaju svet oko sebe.
Nema klasičnih predavanja i bavljenja teorijom. Do znanja dolaze kroz praktičan rad, postavljanje pitanja, greške, ispravke i kreativna rešenja.
Ovo je idealna prilika da deca savladaju osnove fotografije uz podršku iskusnih predavača i postanu deo zajednice koja pravi dobre kadrove, bez obzira na godine!

Program i trajanje kursa

Kurs fotografije za starije osnovce traje 3 dana, sa časovima od po 3 sata.
Održava se u Beogradu, u prostorijama Fabrike fotografa ili u centru Beograda i bližoj okoloni.

Program kursa zasniva se na časovima praktičnog rada. Nema klasičnih predavanja i bavljenja teorijom.

Polaznici veći deo vremena provode fotografišući i kroz praktičan rad dolaze do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu.

Nakon završenog kursa, mogu da nastave usavršavanje svojih fotografskih veština kroz Dečiju školu fotografije.

Šta ćeš naučiti?

Pre svega, shvatiće suštinu fotografije. Naučiće da kroz fotografije predstave svoje viđenje sveta i okruženja i pokazaće drugima svoju kreativnost.

Kurs počinjemo savladavanjem osnovnih funkcija foto-aparata: kako se koristi, kontroliše, pravilno drži. Zatim učimo fotografisanje sa ručnim podešavanjima i funkcionisanje parametara koji utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti: merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO i balans bele boje. Nakon tehničkog dela kursa, savladaće osnove kadra i kompozicije. 

Svaki dan završavamo analizom fotografija. Predavač, komentariše fotografije, a deca kroz pitanja i zaključke mogu da uvide svoje greške i da ih isprave u nastavku fotografisanja.

Polaznici kursa fotografišu DSLR foto-aparatima. Ako nemaju svoj foto-aparat, mogu da koriste naš bez doplate.

Kome je namenjen kurs fotografije za osnovce?

Kurs je namenjen starijim osnovcima, uzrasta od 9 do 14 godina. Predznanje i posebne veštine nisu potrebne. Važno je samo da vole fotografiju, veruju u njenu moć i žele da nauče da prave dobre kadrove.

Sledeći kurs planiran je za početak letnjeg raspusta.

Rezervacija mesta i način plaćanja

Ukoliko želite da rezervišete mesto u grupi, prijavite se sada, a mi ćemo vas kontaktirati kada definišemo tačne termine održavanja kursa. Tom prilikom ćemo potvrditi sve detalje i rezervisati mesto ukoliko vam odgovara.

Cena i načini plaćanja kursa

6.000 RSD

Iskustva polaznika

Kurs na kom je predavačima zaista važno da naučiš i nije im teško da ulože dodatni napor ako ti nešto nije jasno ili si neke časove propustio. Profesionalni, fleksibilni... A uz to je dobra atmosfera i zabavno je. Sve preporuke za Fabriku Fotografa.
Srđan Šimšić, Beograd

Najčešća pitanja

Pre svega, potrebna je detetova želja nauči fotografiju. Ukoliko još uvek nemate foto-aparat, za ovaj kurs je predviđeno besplatno korišćenje naših aparata. Potrebno je samo da dete ponese memorijsku karticu koju će koristiti sa našim aparatom kako bi moglo da ponese sa sobom fotografije koje napravi na kursu.

 

Prilikom prijave na kurs možete odabrati opciju plaćanja karticom, u slučaju da kurs plaćate odmah. U slučaju da želite da sačekate da potvrdimo tačan termin održavanja kursa odaberite plaćanje preko računa. Dobićete predračun koji plaćate kada potvrdimo tačne termine i dogovorimo se oko rezervacije.

Na ovom kursu se nećemo baviti obradom fotografije, već se potpuno fokusiramo na fotografisanje. Želimo da naučimo veštinu fotografija, da umemo da ih napravimo foto-aparatom da budu savršene, bez potrebe za obradom.

Marija-Trkulja

Marija Trkulja

Kreativnost je Marijino drugo ime, a svoj osećaj za estetiku i lepo vešto prenosi na polaznike Fabrike fotografa. Vodi Osnovni i Viši kurs fotografije i ima poseban odnos sa polaznicima Dečije škole fotografije pa je ovde zauzela počasno mesto glavnog predavača.

Pritisni Enter/Return da započneš pretragu

Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi Vam obezbedio najbolje iskustvo na našoj web stranici. Politika privatnosti