fbpx

Dečija škola fotografije

VIŠE OD SAMOG UČENJA FOTOGRAFIJE!

Radionice za najmlađe osmišljene su sa ciljem da deca razvijaju svoju kreativnost, uče kako da vide prostor i ostvaruju kontakt i prijateljstvo sa vršnjacima sličnih interesovanja.

Dečija škola fotografije predstavlja idealnu priliku da deca uzrasta do 14 godina kroz zanimljive radionice savladaju ono što je važno u svetu fotografije – kako se podešavaju parametri, procenjuje svetlo, model, okolina, detalji i ugao. Uče da rade samostalno i u grupi, razvijajući odgovornost prema zadacima koje dobijaju i sve to na kreativan i zabavan način.
Tokom trajanja škole, deca oblikuju svoju kreativnost i prikazuju kako vide svet oko sebe.
Na kraju školske godine organizujemo izložbu na kojoj polaznici izlažu svoje foto-projekte i dobijaju diplome.

decija-skola-fotografije

Program i trajanje škole

Radionice Dečije škole fotografije održavaju se tokom školske godine, jednom nedeljno i traju po 90 minuta. Dodatno su predviđene dve kritičke radionice mesečno koje održavamo preko Zoom-a.

Program kursa zasniva se na praktičnom radu i kritičkim radionicama, bez preteranog bavljenja teorijom i stručnim terminima. Najveći deo vremena deca provode fotografišući i kroz fotografije koje naprave i analizu istih dolaze do znanja, veština i kreativnih ideja.

Šta ćeš naučiti?

Pre svega, shvatiće suštinu fotografije. Naučiće da kroz fotografije predstave svoje viđenje sveta i okruženja i pokazaće drugima nešto više o sebi.
Kurs počinjemo savladavanjem osnovnih funkcija foto-aparata: kako se koristi, kontroliše, pravilno drži i kako se meri svetlo na aparatu. Zatim učimo fotografisanje sa ručnim podešavanjima i funkcionisanje parametara koji utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti: blenda, brzina okidača, ISO.
Nakon tehničkog dela kursa, savladaće osnove kadra i kompozicije. Pokazaće svoju kreativnost i naučiće da prave dobre fotografije svega što ih okružuje.
Svaki dan završavamo analizom fotografija. Predavač, komentariše, fotografije, a deca kroz pitanja i zaključke mogu da uvide svoje greške i da ih isprave u narednim fotografijama.

Polaznici kursa fotografišu DSLR foto-aparatima. Ako nemaju svoj foto-aparat, mogu da koriste naš bez doplate.

Kome je namenjena Dečija škola fotografije

Dečija škola fotografije namenjena je mlađim osnovcima, do 14 godina.
Ona u stvari predstavlja nastavak trodnevnog kursa za osnovce, koji je uslov za upis Dečije škole fotografije.

Za pohađanje kursa je potreban DSLR ili Mirrorless aparat, a deca koja nemaju svoj foto-aparat mogu koristiti naš tokom trajanja škole uz doplatu od 500 RSD mesečno.

Svi koji planiraju kupovinu foto-aparata mogu nas kontaktirati i konsultovati se sa nama o izboru odgovarajućeg modela. Polaznici kurseva Fabrike fotografa ostvaruju popust prilikom kupovine foto-aparata i opreme u YellowStore prodavnicama i online.

Rezervacija mesta i način plaćanja
Upis je otvoren tokom cele godine. Možete da se prijavite sada, a nove grupe se formiraju dva puta godišnje – na jesen i na proleće. Kada formiramo grupu kontaktiraćemo vas i obavestiti o svim detaljima i potvrditi rezervaciju.

Cena Dečije Škole

3.000 RSD

Iskustva polaznika

Kurs na kom je predavačima zaista važno da naučiš i nije im teško da ulože dodatni napor ako ti nešto nije jasno ili si neke časove propustio. Profesionalni, fleksibilni... A uz to je dobra atmosfera i zabavno je. Sve preporuke za Fabriku Fotografa.
Srđan Šimšić, Beograd

Najčešća pitanja

Pre svega potrebno je da se dete interesuje za fotografiju i da ima želju da je nauči. Ukoliko nemate svoj foto-aparat, postoji mogućnost da dete koristi naš aparat tokom trajanja škole.

Na kursu za osnovce savladavamo tehničke detalje oko korišćenja aparata i osnove fotografije i očekivanje je da polaznici dečije škole već vladaju ovim veštinama. Pošto radimo kao tim i sam koncept škole uključuje i saradnju između članova, ne bi bilo dobro da neki polaznici imaju rupe u znanju pa samim tim i kaskaju za drugima, jer ovo obično dovodi do nezadovoljstva, što je poslednja stvar koju želimo našim polaznicima.

Kurs možete platiti karticom ili uplatom na naš račun. Moguće je plaćanje i preko firme.

Na ovom kursu se nećemo baviti obradom fotografije, već se potpuno fokusiramo na fotografisanje. Želimo da naučimo veštinu fotografija, da umemo da ih napravimo foto-aparatom da budu savršene, bez potrebe za obradom.

Marija-Trkulja

Marija Trkulja

Kreativnost je Marijino drugo ime, a svoj osećaj za estetiku i lepo vešto prenosi na polaznike Fabrike fotografa. Vodi Osnovni i Viši kurs fotografije i ima poseban odnos sa polaznicima Dečije škole fotografije pa je ovde zauzela počasno mesto glavnog predavača.

Pritisni Enter/Return da započneš pretragu

Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi Vam obezbedio najbolje iskustvo na našoj web stranici. Politika privatnosti