Naši kursevi razlikuju se po tome koliko traju, odnosno koliko znanja na njima možete da steknete. Razlikuju se i po tome gde se odvijaju – većina u našim prostorijama ili na nekoj lepoj lokaciji u Beogradu, neki kod vas u firmi, a neki i online… Ipak, ono što im je svima zajedničko jeste – bavljenje fotografijom, i to u realnim uslovima, sa pravom opremom.

To su kursevi koji za cilj imaju obučavanje pojedinaca i timova da foto-aparat koriste kao alat za pravljenje tačno onakvih fotografija kakve žele i kakve su im potrebne.

Grupni kursevi sprovode se u grupama od najviše osmoro polaznika, u terminima koji variraju od kursa do kursa. Broj polaznika po grupi je ograničen zato što svakome želimo da posvetimo pažnju. Individualni kursevi uvek su – baš kao i timske radionice – u potpunosti skrojeni prema potrebama naših polaznika.

POGLEDAJ SVE KURSEVE

Šta ću naučiti na vašim kursevima?

Prvo čime se bavimo na kursevima koji ne podrazumevaju da posedujete predznanja o fotografiji je pravilna upotreba foto-aparata. Tačnije, savladavanje parametara koji se koriste – kao što su merenje svetla, blenda, ekspozicija, ISO, balans bele boje – da bi se došlo do tehnički dobre fotografije.

Nakon savladavanja osnovnih pojmova i tehnika, steći ćete veštinu upotrebe aparata i tada pristupamo proučavanju kadra i kompozicije.

Svi naši kursevi su u potpunosti zasnovani na praksi. Na početku svakog časa dobićete zadatak šta treba da fotografišete, a tokom kursa se redovno održavaju kritičke radionice, na kojima grupno diskutujemo radove polaznika.

Šta su kritičke radionice?

Kritičke radionice su baš to što im ime kazuje – radionice na kojima se nešto podvrgava kritici. One se održavaju nakon svake, kursom predviđene, završene tematske celine, a izgledaju tako što svi zajedno gledamo fotografije napravljene na prethodnim časovima i komentarišemo sve ono što nam se sviđa na njima, kao i ono što može biti poboljšano. Na ovaj način podstičemo otvoren razgovor o greškama i posmatramo ih kao neizostavan deo procesa učenja.

Kako da znam koji kurs je za mene?

Naši kursevi razlikuju se prevashodno po dužini trajanja, a samim tim i po sadržajnosti, odnosno dubini kojom pristupamo nekoj temi.

U zavisnosti od nivoa znanja koji želite da steknete, odnosno od vremena koje imate na raspolaganju za ovu veštinu, možete odabrati kurs koji će zadovoljiti vašu radoznalost, odnosno profesionalne potrebe.

POGLEDAJ SVE KURSEVE

Kakvo predznanje mi je potrebno za pohađanje vaših kurseva?

Nikakvo! Ne morate imati baš nikakvo predznanje da biste pohađali bilo koji kurs osnovnog nivoa ili neki od individualnih. Sve što vam je potrebno je dobra volja.

Ovi kursevi počinju obukom na DSLR aparatu, odnosno nekom koji ima mogućnost manuelnog podešavanja parametara. Na taj način učite kako da pravilno koristite i kontrolišete aparat, kako bi vam on bio saveznik u pravljenju izvrsnih fotografija.

Ako već imate predznanje, onda ćemo ga tokom kursa obogatiti i nadograditi.

Osim toga, da li znate da ne morate da imate svoj aparat?

Ne moram da imam svoj foto-aparat?

Tako je. Za sve one koji nemaju DSLR aparat na kome bi mogli da vežbaju, obezbedili smo foto-aparate koji se mogu koristiti tokom celog trajanja kursa uz doplatu shodno trajanju kursa (za Vikend kurs se plaća 500, a za duže kurseve 1.500 dinara). Sve što vam je potrebno da imate je SD memorijska kartica, kako bi fotografije koje napravite na kursu sačuvali i poneli sa sobom.

Ukoliko tek planirate da kupite DSLR aparat, savetujemo da na kurs krenete sa našim aparatom, pošto na taj način možete isprobati više različitih aparata i na osnovu tog iskustva doneti odluku o kupovini aparata koji će zadovoljiti vaše potrebe. Osim toga, za naše polaznike smo, u saradnji sa Nikon Srbija, obezbedili popust prilikom kupovine nove opreme, uz mogućnost odloženog plaćanja.

Šta ako propustim čas?

Ukoliko propustite neki od časova, ne brinite – nadoknadićemo. Nastojimo da budemo fleksibilni i da svojim polaznicima izlazimo u susret. Čak i ukoliko morate da prekinete pohađanje kursa u jednom trenutku, sa nekom od narednih grupa možete nastaviti tamo gde ste stali.

Gde se održavaju kursevi?

Osnovni, Napredni, Intenzivni osnovni i Vikend kursevi, kao i kursevi obrade fotografija i mobilne fotografije, održavaju se u našim prostorijama, u Srebreničkoj 3 u Beogradu, odnosno na lokacijama koje su nam u blizini. To su najčešće Kosančićev venac, Brankov most, Savski kej, Kalemegdan – sve sami fotografski dragulji Beograda, ali se neretko nađemo i na nekim drugim zanimljivim mestima. Možda baš na vašem omiljenom mestu u Beogradu?

Individualni i primenjeni kursevi, kao i timske radionice, mogu da se održavaju kod vas ili kod nas, shodno tome kako vam odgovara.

Online kursevi nemaju nikakva ograničenja – možete ih pohađati od kuće ili sa bilo kog mesta na svetu.

POGLEDAJ SVE KURSEVE

Da li na kraju kursa dobijem sertifikat?

Na kraju svih kurseva, osim Vikend kursa i kursa Mobilne fotografije, dobićete sertifikat. On je potvrda da mi, kao renomirana škola fotografije , potvrđujemo da ste savladali ono što je predviđeno sadržajem kursa.

Ukoliko je potrebno, možemo napisati i pismo preporuke, odnosno potvrditi da ste prošli obuku iz fotografije u našoj školi i zadovoljili naše kriterijume.

Osim toga, da li ste znali da naši sertifikati imaju odličnu reputaciju na prekookeanskim kruzerima? Svi naši polaznici koji su do sada konkurisali za posao fotografa na brodovima sa našim sertifikatima dobili su posao!

Zašto posle određenih kurseva ne dobijam sertifikat?

Posle Vikend kursa, kao i kursa mobilne fotografije, ne dobija se sertifikat, a razlog je jednostavan: zato što ti kursevi ne traju dovoljno dugo da biste veštinu fotografisanja savladali u meri koju zahteva potvrda kao što je sertifikat.

Izdavanjem sertifikata mi potvrđujemo da je neko savladao sve ono što je predviđeno svakim kursom posle kog se sertifikat dodeljuje. Za to je potrebno vreme, odnosno rad koji odlikuje učenje na greškama.

Posle završetka bilo kog od naših kurseva, najbolji sertifikati, koji će svedočiti o vašim novostečenim veštinama, jesu fotografije koje pravite. Oni su svakako verodostojniji pokazatelj znanja nego sertifikati, a svi oni koji žele da dobiju sertifikat to i mogu, pohađanjem Osnovnog, odnosno nekog od kurseva posle kog se izdaje sertifikat.

Kakve vi to izložbe organizujete?

Fabrika Fotografa na svaka tri do četiri meseca organizuje izložbe na kojima mogu učestvovati svi koji su prošli Osnovni intenzivni kurs iz fotografije. Taj događaj najčešće bude propraćen dodeljivanjem sertifikata. Na njega možete pozvati svoje prijatelje i pokazati im svoje fotografije sa kursa, tako da ceo događaj bude prava mala svečanost priređena u čast vaših novostečenih veština.

Osim toga, periodično organizujemo i grupne izložbe na kojima naši polaznici izlažu svoje radove. To predstavlja priliku da se i šira javnost upozna sa njihovim veštinama i kreativnošću.

Da li nakon završenog kursa mogu profesionalno da se bavim fotografijom?

Većina naših grupnih kurseva koncipirana je tako da pruži osnove iz poznavanja fotografije. To znači da se ne možete odmah po završetku kursa profesionalno baviti fotografijom, ali vam naši kursevi mogu pružiti neophodne osnove. Ako je to vaš cilj, možete računati na našu podršku.

Prvi korak u tom pravcu, nakon savladavanja osnova, bio bi Napredni kurs, a nakon njega Individualni, kroz mentorstvo i/ili članstvom u našem Klubu.

Kako se plaćaju kursevi?

Duži kursevi mogu se platiti u dve rate. Jedna rata se plaća na početku, a druga nakon polovine kursa.

Izuzetak su Vikend kurs, koji se plaća jednokratno, kao i Napredni, koji se može platiti u tri rate.

Ukoliko planirate da na kurs povedete još nekoga, znajte da na taj način ostvarujete popust od 20% za plaćanje jednog kursa.

Kako da se prijavim na kurs?

U okviru opisa svakog kursa postoji opcija „Prijavi me”, koja vas vodi ka formularu koji treba da popunite i na taj način se prijavljujete na kurs. Ako imate bilo kakva pitanja, možete nas kontaktirati.

POGLEDAJ SVE KURSEVE