FotografijaPROMO CENA

Zimski kurs fotografije za srednjoškolce

Opis kursa

Kurs je namenjen srednjoškolcima koji vole da fotografišu i koji žele da slobodno vreme na raspustu nauče kako prave dobre fotografije.

U prvom delu kursa ćemo učiti kako se koristi fotoaparat sa ručnim podešavanjima, kako se meri svetlo, šta koji parametar znači (blenda, brzina okidača, ISO…) i kako da kombinacijom istih dobijemo fotografiju kakvu želimo.

Kada savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo kako da ljude, predmete i objekte oko nas stavimo u kadar i da, osim tehnički, napravimo i kompozicijski dobru fotgorafiju.

Na ovom kursu se fokusiramo na razumevanje fotografije i tokom kursa će polaznici razviti veštinu samokritike, koja će im pomoći da kroz dalje fotografisanje „čitaju“ fotografije i sami ispravljaju greške, i na taj način samostalno nastave unapređenje svojih fotografskih veština.
Iako je Fabrika Fotografa „škola“ fotografije, nemamo klasična predavanja i literaturu, niti se bavimo teorijom. Ceo kurs se zasniva na praksi – veći deo vremena kursa se fotografiše, sve nedoumice koje polaznici imaju naši predavači otklanjaju u hodu. Na kraju svakog dana imamo kritičku radionicu, gde zajedno gledamo fotografije koje smo napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili, kako da ispravimo greške i sledećim kadrom napravimo još bolju fotografiju.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen srednjoškolcima koji žele da nauče kako da koriste fotoaparat i da steknu osnovu koja će im omogućiti da kroz fotografiju iskažu svoju kreativnost.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata, održava se u Beogradu, na Kosančićevom Vencu.

Sledeći kurs za srednjoškolce će se održati tokom zimskog raspusta 2020 godine i imaćemo dve grupe polaznika:

  • I grupa će kurs pohađati 4, 5. i 6. februara, a radionice će počinjati od 14h; u ovoj grupi imamo još 7 slobodnih mesta;
  • II grupa će kurs pohađati 11, 12. i 13. februara, radionice će počinjati od 14h; u ovoj grupi imamo još 9 slobodnih mesta.

Za sve koji se prijave do 27. januara važiće posebna cena za rane prijave – 4.900 dinara!

Nakon prijave za kurs kontaktiraćemo vas sa potvrdom rezervacije i dostaviti vam instrukcije za plaćanje kursa (sa obračunatom cenom za rane prijave).

Prilikom prijave u napomeni naznačite ako je potrebno da rezervišemo fotoaparat.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Kurs za srednjoškolce

Fotografija - PROMO CENA

RSD

6.000