FotografijaPROMO CENA

Prolećni kurs fotografije za srednjoškolce

Opis kursa

Kurs je namenjen srednjoškolcima koji vole da fotografišu i koji žele da slobodno vreme na raspustu nauče kako prave dobre fotografije.

U prvom delu kursa ćemo učiti kako se koristi fotoaparat sa ručnim podešavanjima, kako se meri svetlo, šta koji parametar znači (blenda, brzina okidača, ISO…) i kako da kombinacijom istih dobijemo fotografiju kakvu želimo.

Kada savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo kako da ljude, predmete i objekte oko nas stavimo u kadar i da, osim tehnički, napravimo i kompozicijski dobru fotgorafiju.

Na ovom kursu se fokusiramo na razumevanje fotografije i tokom kursa će polaznici razviti veštinu samokritike, koja će im pomoći da kroz dalje fotografisanje „čitaju“ fotografije i sami ispravljaju greške, i na taj način samostalno nastave unapređenje svojih fotografskih veština.
Iako je Fabrika Fotografa „škola“ fotografije, nemamo klasična predavanja i literaturu, niti se bavimo teorijom. Ceo kurs se zasniva na praksi – veći deo vremena kursa se fotografiše, sve nedoumice koje polaznici imaju naši predavači otklanjaju u hodu. Na kraju svakog dana imamo kritičku radionicu, gde zajedno gledamo fotografije koje smo napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili, kako da ispravimo greške i sledećim kadrom napravimo još bolju fotografiju.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen srednjoškolcima koji žele da nauče kako da fotografišu i da kroz fotografiju iskažu svoju kreativnost.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata.

Sledeći kurs će se održati tokom uskršnjeg raspusta – 3, 4. i 5. maja, časovi će počinjati u 14h. Lokacija održavanja kursa je Srebrenička 3, na Kosančićevom Vencu u Beogradu.

Cena kursa je 6.000 dinara, a za prijave do 21. aprila važi promo cena od 4.500 dinara!

U ovoj grupi imamo još dva slobodna mesta.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Prolećni kurs za srednjoškolce

Fotografija - PROMO CENA

RSD

4.500