Kurs fotografije za srednjoškolce

Opis kursa

Kurs je namenjen srednjoškolcima koji vole da fotografišu i koji žele da slobodno vreme na raspustu nauče kako prave dobre fotografije.

U prvom delu kursa ćemo učiti kako se koristi fotoaparat sa ručnim podešavanjima, kako se meri svetlo, šta koji parametar znači (blenda, brzina okidača, ISO…) i kako da kombinacijom istih dobijemo fotografiju kakvu želimo.

Kada savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo kako da ljude, predmete i objekte oko nas stavimo u kadar i da, osim tehnički, napravimo i kompozicijski dobru fotgorafiju.

Na ovom kursu se fokusiramo na razumevanje fotografije i tokom kursa će polaznici razviti veštinu samokritike, koja će im pomoći da kroz dalje fotografisanje „čitaju“ fotografije i sami ispravljaju greške, i na taj način samostalno nastave unapređenje svojih fotografskih veština.
Iako je Fabrika Fotografa „škola“ fotografije, nemamo klasična predavanja i literaturu, niti se bavimo teorijom. Ceo kurs se zasniva na praksi – veći deo vremena kursa se fotografiše, sve nedoumice koje polaznici imaju naši predavači otklanjaju u hodu. Na kraju svakog dana imamo kritičku radionicu, gde zajedno gledamo fotografije koje smo napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili, kako da ispravimo greške i sledećim kadrom napravimo još bolju fotografiju.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen srednjoškolcima koji žele da nauče kako da koriste fotoaparat i da steknu osnovu koja će im omogućiti da kroz fotografiju iskažu svoju kreativnost.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata, održava se u Beogradu, na Kosančićevom Vencu.

U ovom trenutku nemamo definisan termin sledećeg kursa za srednjoškolce, ali se svi zainteresovani mogu prijaviti za Osnovni kurs fotografije.

Uplata za kurs se vrši pre početka kursa na naš račun. Nakon prijave za kurs kontaktiraćemo vas sa potvrdom rezervacije i dostaviti vam sve potrebne instrukcije za pohađanje i plaćanje kursa.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Kurs za srednjoškolce

Fotografija

RSD

6.000