FotografijaIndividualni kurs

Online individualni kurs

Opis kursa

Online kurs je tematski isto što i Individualni, samo što se časovi ne održavaju u našem, već u virtuelnom prostoru – putem Skype-a. Sve što vam je potrebno su stabilna internet veza i DSLR aparat.

Program kursa sastoji se od nekoliko celina, koje obrađujemo na časovima, odnosno obučavamo vas, savetujemo i upućujemo na fotografske zadatke. Kroz zadatke ćete u prvo vreme savladavati osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Kada se savladaju osnovne tehnike može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i kreće se sa učenjem kadra i kompozicije.

Tokom online kursa fotografisanje sprovodite samostalno uz naše instrukcije, a nakon svake pređene celine, kao i na ostalim kursevima, održavamo kritičke radionice. To izgleda tako što nam pošaljete fotografije koje želite da pogledamo, a potom ih zajedno, tokom časa, gledamo i komentarišemo.

Cena ovog kursa iznosi 3.000 dinara po času, odnosno 24.000 dinara po paketu od 12 časova (paket traje 3 meseca).

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen svima onima koji, iz bilo kog razloga, ne mogu da dolaze na Individualni: bilo zato što su daleko, ili zato što im je udobnije ili lakše da uče posredstvom interneta, štedeći na taj način vreme i novac.

Trajanje kursa

30 minuta po času, pri čemu je za prelaženje planiranog gradiva potrebno 12 časova.

Predavači

  • Aleksandra Popović

    Aleksandra je rođena 1981. godine u Kruševcu. Diplomirala je 2004. na Akademiji umetnosti BK u klasi profesora Milana Aleksića, a pet godina kasnije završava specijalističke studije (smer Menadžment kulture i umetnosti) na Fakultetu organizacionih nauka. Radila je na mestu urednika modne fotografije časopisa Gloria, u Studiju Aurora kao direktor fotografije i Blic plus magazinu kao fotoreporter, a 2013. godine kada osniva Fabriku fotografa.

Online kurs

Fotografija - Individualni kurs

RSD

3.000