individualni online kurs fotografije

FotografijaIndividualni kurs

Online individualni kurs fotografije

Opis kursa

Online kurs je sadržajno isto što i Individualni, samo što se časovi ne održavaju u našem, već u virtuelnom prostoru – živim video sesijama sa predavačem. Sve što vam je potrebno su stabilna internet veza i DSLR (ili mirrorless) aparat.

Program kursa sastoji se od nekoliko celina, koje obrađujemo na časovima, odnosno obučavamo vas, savetujemo i upućujemo na fotografske zadatke. Kroz zadatke ćete u prvo vreme savladavati osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Kada se savladaju osnovne tehnike može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i kreće se sa učenjem kadra i kompozicije.

Kurs je u potpunosti prilagođen polazniku, predavač pomno prati napredak i usklađuje naredne vežbe tako da se pokriju svi segmenti neophodni da se nakon ovog kursa vlada veštinom fotografisanja.

Video sesije sa predavačem se mogu obavljati preko platforme koja najviše odgovara polazniku – Zoom, Skype, Whatsapp, Viber i sl, vreme održavanja svakog časa se takođe usklađuje sa vremenom polaznika.

Zahvaljujući mogućnostima novijih aparata, da se preko WiFi veze fotografije momentalno prebace na mobilni telefon i proslede dalje, predavač može pratiti rad polaznika i tokom samih vežbi, bilo gde da se polaznik nalazi, bilo kada mu odgovara da fotografiše.

Dakle, sama način održavanja kursa je potpuno prilagodljiv polazniku i otvoreni smo za sve predloge i dogovore.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen svima koji imaju želju danauče da fotografišu. Mogu ga pohađati početnici bez ikakvog predznanja, ali i oni koji imaju predznanje, ali bi želeli da ga struktuiraju i unaprede svoje fotografske veštine.

Za pohađanje kursa je potrebno posedovanje DSLR ili mirrorless fotoaparata, i naravno stabilne internet konekcije.

Svima koji žele da zakorače u svet fotografije a tek planiraju kupovinu fotoaparata ćemo rado pomoći u izboru adekvatnog aparata i opreme koja odgovara njihovim potrebama i uklapa se u planiran budžet.

Zainteresovani za pohađanje ovog kursa koji nemaju fotoaparat mogu da prilikom popunjavanja prijave u napomenu upišu da žele prvo da se konsultuju oko kupovine aparata, pa ćemo ih kontaktirati i održati jednu konsultativnu sesiju potpuno besplatno, a postoji mogućnost i obezbeđivanja popusta prilikom kupovine Nikon opreme.

Trajanje kursa

Kurs se sprovodi kroz 12 online sesija u trajanju od po 30-45 minuta i optimalno vreme potrebno da se završi je mesec dana. U zavisnosti od slobodnog vremena polaznika kurs se može završiti i ubrzano, ili trajati duže – maksimalno do tri meseca.

Kako će polaznik između časova imati zadatke koje treba da obavi, predavač će biti dostupan i za brze konsultacije, ukoliko je polazniku potrebna pomoć. Ovaj vid podrške, kao i podrška oko korišćenja Zoom-a, WeTransfera i ostalih online alata koje ćemo koristiti za realizaciju kursa, je uključena u cenu kursa.

Način plaćanja: Polaznici iz Srbije kurs mogu platiti na naš račun pre početka kursa (u dinarskoj protivvrednosti), kao firma ili fizčko lice, dok polaznici koji žive van Srbije kurs mogu uplatiti preko PayPal-a.

Nakon prijave kontaktiraćemo polaznika radi dogovora oko početka kursa i ostalih detalja.

Online individualni kurs

Fotografija - Individualni kurs

EUR

350