Osnovni kurs

Opis kursa

Osnovni kurs se održava u manjim grupama (do 8 polaznika po grupi). Ova forma rada koristi sve prednosti grupne dinamike, a sadržaj kursa usmeren je na praksu i učenje putem iskustva.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima. Neke zadatke ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen kako početnicima koji žele da se upoznaju sa fotografijom, bez obzira na to da li imaju fotoaparat ili ne (pošto postoji mogućnost iznajmljivanja našeg foto-aprata), tako i onima koji žele da upotpune svoje znanje i izgrade osnovu za dalje sticanje veština u oblasti fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje 7 nedelja, a časovi se održavaju subotom i nedeljom, u trajanju od po 90 minuta.

Napomena: Ovaj format kursa se neće održavati do daljnjeg. Pogledajte Osnovni Intenzivni kurs fotografije, koji je zamenio ovaj kurs.

Predavači

  • Aleksandra Popović

    Aleksandra je rođena 1981. godine u Kruševcu. Diplomirala je 2004. na Akademiji umetnosti BK u klasi profesora Milana Aleksića, a pet godina kasnije završava specijalističke studije (smer Menadžment kulture i umetnosti) na Fakultetu organizacionih nauka. Radila je na mestu urednika modne fotografije časopisa Gloria, u Studiju Aurora kao direktor fotografije i Blic plus magazinu kao fotoreporter, a 2013. godine kada osniva Fabriku fotografa.

Osnovni kurs