Porodični kurs fotografije

Opis kursa

Ovaj paket-kurs obuhvata kurs za dve osobe – roditelj i dete uzrasta 8 do 14 godina (osnovci). U istom terminu ćemo imati dve grupe polaznika na istoj lokaciji, u jednoj će svoje fotografske veštine razvijati klinci, u drugoj roditelji. Radimo u odvojenim grupama jer prilagođavamo pristup uzrastu polaznika. I želimo da sprečimo roditelje da „prepisuju“ od dece :).

Ono što je zajedničko je što se pridržavamo naše dobro poznate metodologije gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografisanja i oblikuju svoju kreativnost.

Program kursa je isti kao program Osnovnog kursa. U prvom delu kursa učimo osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinjemo sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je sastavljen iz praktičnih časova, gde se fotografiše, i kritičkih radionica, gde grupe sa svojim predavačima zajedno na velikom ekranu gledaju i analiziraju fotografije napravljene tokom praktičnih časova. Na kritičkim radionicama ukazujemo na one dobre, ali i na one pogrešne elemente fotografija i učimo kako da se isprave. Na ovaj način tokom kursa pomažemo polaznicima da pre svega razumeju fotografiju u tehničkom i estetskom smislu, ali i da razviju samokritiku kako bi i sami mogli da nastave da vežbaju i usavršavaju se kroz praksu i nakon što završe kurs.

Na kraju kursa ćemo organizovati grupnu izložbu fotografija propraćenu dodelom diploma. Na izložbi će svi polaznici, iz obe grupe, izložiti svoje fotografije na istom mestu kako bi nepristrasni posmatrači procenili ko je bolje savladao veštinu fotografije, tj. čije su fotografije bolje.

Izrada fotografija za izložbu je uključena u cenu kursa.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen ljubiteljima fotografije – početnicima, koji žele da nauče da ovladaju veštinom pravljenja dobrih fotografija, i da ujedno omoguće svom detetu da na interesantan način nauči jednu jako korisnu veštinu kroz koju će moći da da iskaže svoju kreativnost.

Za pohađanje kursa je neophodno posedovanje DSLR fotoaparata ili drugog aprata koji ima mogućnost manuelnih podešavanja.

U cenu kursa je uključeno korišćenje fotoaparata za mlađe polaznike, dok stariji polaznici koji nemaju svoj fotoaparat mogu koristiti naš uz doplatu od 1.500 dinara.

Trajanje kursa

Kurs traje šest nedelja, časovi su dva puta nedeljno. Časovi za obe grupe se održavaju na istoj lokaciji (Srebrenička 3 na Kosančićevom Vencu), u istim terminima – subotom i nedeljom od 15:30h, i traju po sat i po vremena.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Porodični kurs

Fotografija

RSD

17.000