Osnovni kurs fotografije radnim danima

Opis kursa

Program ovog kursa je identičan osnovnom kursu fotografije koji održavamo poslednjih godina, uz razliku u dinamici održavanja – umesto vikendom kurs se održava radnim danima.

Dakle, kurs se održava u manjim grupama, do 10 polaznika u grupi. Radimo po našoj dobro poznatoj metodologiji, gde polaznici kroz praksu i iskustveno učenje stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče tehničke osnove fotografisanja. Postepeno savladavamo sve parametre važne da se napravi tehnički dobra fotografija – merenje svetla, blendu, brzinu okidača, ISO i balans bele boje (white balance). Nakon savladavanja osnovne tehnike može se reći da polaznik može da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i nastavlja se sa vežbama kroz koje učimo kadar i kompoziciju, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima, ali pošto se kritičke radionice održavaju u grupama polaznici uče ne samo na svojim, već i na tuđim primerima. Neke vežbe ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon završenog kursa organizujemo grupnu izložbe fotografije, na kojima polaznici mogu da izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao i formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Izrada fotografija za izložbu i diploma je uključena u cenu kursa. Takođe, svi polaznici mogu dolaziti na otvorene kritičke radionice nakon završetka kursa, koje ćemo održavati jednom nedeljno, radi konsultacija i izbora fotografija za izložbu. Naravno, bez dodatne doplate.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Ovaj kurs smo osmislili kako bi ljubitelji fotografije koji su zauzeti vikendom (kada se održava „standardni“ osnovni kurs) mogli da nauče da fotografišu.

Za pohađanje kursa nije potrebno predznanje i namenjen je početnicima koji žele da zakorače u svet fotografije. Takođe, mogu ga pohađati i ljudi koji su imali susreta sa fotografijom, a žele da struktuiraju i upotpune svoje znanje i naprave čvrstu osnovu za dalji razvoj svojih vežtina u oblasti fotografije.

Na kursu fotografišemo DSLR ili mirrorless aparatima (ili drugim aparatima koji imaju mogućnost ručnog podešavanja parametara). Polaznici koji nemaju svoj mogu koristiti naš DSLR fotoaparata uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Pored fotoaparata koji će im biti na raspolaganju tokom celog trajanja kursa, dobiće i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije poneli sa sobom fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Kurs traje sedam nedelja. Održava se dva puta nedeljno, radnim danima tokom dana (dani u nedelji i vreme održavanja kursa će se razlikovati od grupe do grupe), a u prve dve nedelje imamo dodatni čas koji se održava uveče i na kome vežbamo noćnu fotografiju.

Časovi na kojima fotografišemo traju po 90 minuta, a kritičke radionice okvirno po sat vremena.

Sva mesta u grupi koja na kurs kreće 15. oktobra su rezervisana.

Sledeći kurs počinje 5. novembra, časovi će se održavati utorkom i četvrtkom od 13:30h, a na početku kursa ćemo se sa polaznicima dogovoriti za termin časa kada ćemo raditi noćnu fotografiju.

U ovoj grupi imamo još 7 slobodnih mesta.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer, se vrši na naš račun (instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave), a moguće je i plaćanje preko računa firme.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Osnovni kurs - radnim danima

Fotografija

RSD

11.900