Intenzivni kurs fotografije

Opis kursa

Program ovog kursa je identičan osnovnom kursu fotografije koji održavamo poslednjih godina, uz razliku u dinamici održavanja – umesto vikendom kurs se održava radnim danima u popodnevnim satima, kada je najlepše svetlo za fotografisanje.

Dakle, kurs se održava u manjim grupama, do 10 polaznika u grupi. Radimo po našoj dobro poznatoj metodologiji, gde polaznici kroz praksu i iskustveno učenje stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče tehničke osnove fotografisanja. Postepeno savladavamo sve parametre važne da se napravi tehnički dobra fotografija – merenje svetla, blendu, brzinu okidača, ISO i balans bele boje (white balance). Nakon savladavanja osnovne tehnike može se reći da polaznik može da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i nastavlja se sa vežbama kroz koje učimo kadar i kompoziciju, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima, ali pošto se kritičke radionice održavaju u grupama polaznici uče ne samo na svojim, već i na tuđim primerima. Neke vežbe ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon završenog kursa organizujemo grupnu izložbe fotografije, na kojima polaznici mogu da izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Ovaj kurs smo osmislili kako bi ljubitelji fotografije koji su zauzeti vikendom (kada se održava „standardni“ osnovni kurs) mogli da nauče da fotografišu. Kako je dan počeo da traje duže, časove smo pomerili za popodnevne sate, posle radnog vremena, jer želimo da pružimo priliku da i ljubitelji fotografije koji su zaposleni uspeju da organizuju svoje vreme i pohađaju kurs. Ujedno ćemo uhvatiti i tzv. „zlatni sat“ – sat vremena pred zalazak sunca kada je najlepše svetlo za fotografisanje.

Za pohađanje kursa nije potrebno predznanje i namenjen je početnicima koji žele da zakorače u svet fotografije. Takođe, mogu ga pohađati i ljudi koji su imali susreta sa fotografijom, a žele da struktuiraju i upotpune svoje znanje i naprave čvrstu osnovu za dalji razvoj svojih fotografskih veština.

Na kursu fotografišemo DSLR ili mirrorless aparatima (ili drugim aparatima koji imaju mogućnost ručnog podešavanja parametara). Polaznici koji nemaju svoj mogu koristiti naš DSLR fotoaparata uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Pored fotoaparata koji će im biti na raspolaganju tokom celog trajanja kursa, dobiće i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije poneli sa sobom fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Kurs traje pet nedelja, a časovi se održavaju 2 puta nedeljno.

Jedan čas je rezervisan za fotografisanje i on traje po 2 i po sata. Dodatno, na početku kursa ćemo imati još jedan praktičan čas na kome ćemo vežbati noćnu fotografiju. Praktični časovi se održavaju u Beogradu, na Kosančićevom Vencu.

Kritičke radionice traju po sat vremena. Imaćemo ukupno četiri kritičke radionice, a prva je u planu da se održi u drugoj nedelji kursa. Kritičke radionice se održavaju online, uživo preko Zoom aplikacije (svim polaznicima ćemo obezbediti detaljno uputstvo za korišćenje aplikacije i pristup kritičkim radionicama, kao i tehničku podršku).

Sledeći kurs planiramo za kraj avgusta.

Želimo da naglasimo da će cena od 11.900 dinara, koliko košta ovaj kurs, biti aktuelna do 30. juna, nakon čega će cena biti promenjena.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer ako želite da poklonite kurs dragoj osobi, se vrši na naš račun (instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave), a moguće je i plaćanje preko računa firme.

Intenzivni kurs fotografije

Fotografija

RSD

11.900