Osnovni kurs fotografije

Opis kursa

Osnovni kurs fotografije se održava u manjim grupama. Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče tehničke osnove fotografisanja. Postepeno savladavamo sve parametre važne da se napravi tehnički dobra fotografija – merenje svetla, blendu, brzinu okidača, ISO i balans bele boje (white balance). Nakon savladavanja osnovne tehnike može se reći da polaznik može da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i nastavlja se sa vežbama kroz koje učimo kadar i kompoziciju, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima, ali pošto se kritičke radionice održavaju u grupama polaznici uče ne samo na svojim, već i na tuđim primerima. Neke vežbe ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon uspešno završenog kursa polaznicima dodeljujemo diplome kao formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs. Takođe, svi polaznici imaju mogućnost da svojim fotografijama učestvuju nagrupnim izložbama koje organizujemo periodično.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Za pohađanje kursa nije potrebno predznanje i namenjen je početnicima koji žele da zakorače u svet fotografije. Takođe, mogu ga pohađati i ljudi koji su imali susreta sa fotografijom, a žele da struktuiraju i upotpune svoje znanje i naprave čvrstu osnovu za dalji razvoj svojih fotografskih veština.

Na kursu fotografišemo DSLR ili mirrorless aparatima (ili drugim aparatima koji imaju mogućnost ručnog podešavanja parametara). Polaznici koji nemaju svoj mogu koristiti naš DSLR fotoaparat uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Pored fotoaparata koji će im biti na raspolaganju tokom celog trajanja kursa, dobiće i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije poneli sa sobom fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Ovaj kurs traje mesec dana (pet nedelja). časovi su 3 puta nedeljno – dva praktična časa po sat i po vremena i jedna kritička radionica od oko sat vremena.

Praktični časovi se održavaju se u Beogradu, na raznim lokacijama u centru grada. Kritičke radionice se održavaju online, uživo preko Zoom-a i traju okvirno po sat vremena (svim polaznicima ćemo obezbediti detaljno uputstvo za korišćenje Zoom aplikacije i svim online alatima koji će nam olakšati realizaciju kritičkih radionica).

Zbog aktuelne situacije sa COVID-19 praktične vežbe će se održavati na otvorenom, kako bismo mogli da održavamo bezbednu distancu. Zbog ovoga ćemo neposredno pred početak kursa održati online sastanak upoznavanja, preko Zoom-a. Svim polaznicima ćemo blagovremeno javiti vreme održavanja ovog časa.

Kada se održava kurs?

Termini časova se razlikuju od grupe do grupe kako bi svi zainteresovani mogli da nađu opciju koja se najbolje uklapa u njihovo slobodno vreme.

Sledeći kurs planiramo za proleće. Do tada možete razmotriti intenzivni kurs fotografije. Program je isti, jedina je razlika što su praktični časovi spojeni u jednu dužu radionicu. Ovaj koncept je proistekao na osnovu povratnih informacija naših polaznika šta bi izmenili kako bi kurs bio bolji. Više detalja možete pogledati na ovom linku.

Ovo je poslednja grupa polaznika koju ćemo u ovom formatu (časovi tri puta nedeljno) održati ove godine, dok ćemo ubuduće osnovni kurs održavati u formi intenzivnog kursa, koji ima 2 duža časa nedeljno. Kurs je takođe moguće završiti i u individualnoj formi gde se polaznik dogovara sa predavačem za termin svakog časa.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer ako želite da poklonite kurs dragoj osobi, se vrši na naš račun u celosti, a moguće je i plaćanje preko računa firme. Nakon prijave ćemo vas kontaktirati radi dogovora oko detalja i potvrde rezervacije.

Kakva su iskustva polaznika koji su završili ovaj kurs?

Ukratko – oduševljen sam. Divni ljudi – kako predavači, tako i „kolege“ na kursu. Sjajan koncept, vrlo profesionalna organizacija i prijatna atmosfera. Sjajno iskustvo.

Posted by Vasko Lukinić on Thursday, April 8, 2021

Sve pohvale za osnovni kurs! Konačno imam osećaj da znam šta radim kada prebacim na manual. 😉 Predavači odlični, atmosfera prijatna! 🙂 Sve preporuke…

Posted by Danica Rajic on Thursday, April 1, 2021

Svaka preporuka za osnovni kurs! Dosta stvari se nauci kroz zabavne i dinamicne prakticne casove. Jako dobra stvar je i…

Posted by Jelena Vidović on Wednesday, March 31, 2021

Sjajno iskustvo !
Prava ekipa da sa njom zakoračite u svet fotografije: praktičan rad, kritičke radionice na kojima se poklanja puna pažnja svakoj fotografiji i polazniku, poverenje i znanje. Preporuka.

Posted by Miona Simović – Stamenković on Tuesday, September 29, 2020

Osnovni kurs - Beograd

Fotografija

RSD

12.900