kurs za mladje skolarce i predskolarce

Fotografija

Kurs fotografije za mlađe školarce i predškolarce

Opis kursa

Na ovom kursu učimo mlađe školarce i predškolarce kako se crta svetlom. Kroz praktične i zanimljive radionice ćemo naučiti kako se koristi fotoaparat i kako da možemo da iskoristimo dostupno svetlo i napravimo fotografiju kakvu želimo.

Naučićemo šta je blenda i kakva će nam fotografija biti ako je otvorimo ili zatvorimo. Naučićemo kada treba da povećamo, a kada da smanjimo brzinu okidača. Naučićemo i kako da podesimo ISO u zavisnosti od kadra koji želimo da uslikamo i svetla koje nam pada u kadar. Ukratko – naučićemo šta koji parametar radi i kako da njihovom kombinacijom dobijemo fotografiju kakvu smo zamislili.

Nakon što naučimo kako da se igramo svetlom, to znanje ćemo upotpuniti i pravilima kadriranja. Pravila nećemo učiti kroz predavanja, već ćemo mladim fotografima zadati teme koje treba da zabeleže fotogarfijom, onako kako oni to misle da treba i kako im se dopada. Zatim ćemo sve fotografije pregledati zajedno, pričati šta je dobro, šta je potrebno poboljšati i kako, a zatim ponoviti zadatke i primeniti naučeno.

Ideja ovog kursa je da polaznici otkriju glavnu čar fotografije – da na jedan novi način pokažu kako oni vide svet oko sebe. A pošto nema suvoparnih predavanja i sve učimo kroz fotografisanje – polaznici odmah vide rezultat, što ih dodatno ohrabruje da razvijaju svoju kreativnost.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Ovaj kurs je namenjen mlađim osnovcima i predškolarcima (6 – 9 godina) koji se interesuju za fotografiju i želeli bi da nauče kako se to crta svetlom, pomoću pravog fotoaparata.

Program kursa je prilagođen mlađem uzrastu, a časovi traju kraće u odnosu na kurs za starije osnovce, taman onoliko koliko deca ovog uzrasta  godina mogu da drže aktivnu pažnju a da se ne umore.

Tokom kursa fotografišemo DSLR fotoaparatima. Ako polaznik nema svoj fotoaparat – može koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana, radionice traju po dva sata i održavaju se na Kosančićevom Vencu u Beogradu (Srebrenička 3).

Sledeći kurs ovog tipa planiramo za oktobar.

Uplata za kurs se vrši pre početka kursa na naš račun (moguće je plaćanje i preko računa firme). Nakon prijave za kurs kontaktiraćemo vas sa potvrdom rezervacije i dostaviti vam sve potrebne instrukcije za pohađanje i plaćanje kursa.

Prilikom prijave u napomeni napišite ime polaznika i naznačite ako je potrebno da rezervišemo fotoaparat.

Kurs za mlađe školarce i predškolarce

Fotografija

RSD

3.500