Letnji kurs fotografije za osnovce

Opis kursa

Letnji kurs fotografije za osnovce je osmišljen tako da osnovci kroz interaktivne i zanimljive radionice nauče tajne fotografije. Prvo učimo kako se koristi, ali i u potpunosti kontroliše fotoaparat – počinjemo od toga kako se pravilno drži fotoaparat i meri svetlo, a zatim učimo kako se fotografiše sa ručnim podešavanjima i kako koji od parametara fotoaparata (blenda, brzina okidača, ISO…) utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti.

Nakon što savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo i ostale elemente bitne za fotografiju – kadar i kompoziciju. Tu učimo kako da napravimo dobre fotografije svega što nas okružuje – ljudi, objekata, predmeta, prirode…  i ispoljimo svoju kreativnost.

Glavni cilj ovog kursa je da polaznici pre svega razumeju fotografiju i nauče da kroz fotografiju ostalima pokažu kako oni vide svet oko sebe. Nemamo klasična predavanja i ne bavimo se teorijom kao ostale škole – većinu vremena provedemo fotografišući i kroz praktičan rad dolazimo do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu. Svaki dan časove završavamo kritičkim radionicama, gde zajedno gledamo fotografije koje smo tog napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili i na koji način da te greške ispravimo.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen osnovcima koji vole da fotografišu i želeli bi da zakorače u svet fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata.

Kurs u Novom Sadu će se održati 16, 17. i 18. juna, a časovi će počinjati od 9:30h;

Kurs u Beogradu će se održati 19, 20. i 21. juna, a časovi će počinjati od 10h, u ovoj grupi su sva mesta rezervisana.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Letnji kurs za osnovce

Fotografija

RSD

6.000