FotografijaPROMO CENA

Prolećni kurs fotografije za osnovce

Opis kursa

Prolećni kurs fotografije za osnovce je osmišljen tako da osnovci kroz interaktivne i zanimljive radionice nauče tajne fotografije. Prvo učimo kako se koristi, ali i u potpunosti kontroliše fotoaparat – počinjemo od toga kako se pravilno drži fotoaparat i meri svetlo, a zatim učimo kako se fotografiše sa ručnim podešavanjima i kako koji od parametara fotoaparata (blenda, brzina okidača, ISO…) utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti.

Nakon što savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo i ostale elemente bitne za fotografiju – kadar i kompoziciju. Tu učimo kako da napravimo dobre fotografije svega što nas okružuje – ljudi, objekata, predmeta, prirode…  i ispoljimo svoju kreativnost.

Glavni cilj ovog kursa je da polaznici pre svega razumeju fotografiju i nauče da kroz fotografiju ostalima pokažu kako oni vide svet oko sebe. Nemamo klasična predavanja i ne bavimo se teorijom kao ostale škole – većinu vremena provedemo fotografišući i kroz praktičan rad dolazimo do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu. Svaki dan časove završavamo kritičkim radionicama, gde zajedno gledamo fotografije koje smo tog napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili i na koji način da te greške ispravimo.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen osnovcima koji vole da fotografišu i želeli bi da zakorače u svet fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata.

Sledeći kurs će se održati tokom uskršnjeg raspusta – 3, 4. i 5. maja, časovi će počinjati u 11h. Lokacija održavanja kursa je Srebrenička 3, na Kosančićevom Vencu u Beogradu.

Cena kursa je 6.000 dinara, a za prijave do 21. aprila važi promo cena od 4.500 dinara!

U ovoj grupi imamo još 4 slobodna mesta.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Prolećni kurs za osnovce

Fotografija - PROMO CENA

RSD

4.500