Kurs fotografije - stariji osnovci

Fotografija

Letnji kurs fotografije za starije osnovce

Opis kursa

Kurs fotografije za starije osnovce je osmišljen tako da osnovci kroz interaktivne i zanimljive radionice nauče tajne fotografije. Prvo učimo kako se koristi, ali i u potpunosti kontroliše fotoaparat – počinjemo od toga kako se pravilno drži fotoaparat i meri svetlo, a zatim učimo kako se fotografiše sa ručnim podešavanjima i kako koji od parametara fotoaparata (blenda, brzina okidača, ISO…) utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti.

Nakon što savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo i ostale elemente bitne za fotografiju – kadar i kompoziciju. Tu učimo kako da napravimo dobre fotografije svega što nas okružuje – ljudi, objekata, predmeta, prirode…  i ispoljimo svoju kreativnost.

Glavni cilj ovog kursa je da polaznici pre svega razumeju fotografiju i nauče da kroz fotografiju ostalima pokažu kako oni vide svet oko sebe. Nemamo klasična predavanja i ne bavimo se teorijom kao ostale škole – većinu vremena provedemo fotografišući i kroz praktičan rad dolazimo do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu. Svaki dan časove završavamo kritičkim radionicama, gde zajedno gledamo fotografije koje smo tog napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili i na koji način da te greške ispravimo.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Ovaj kurs je namenjen starijim osnovcima (10 – 14 godina) koji vole da fotografišu i želeli bi da zakorače u svet fotografije.

Nakon završetka ovog kursa zainteresovani će moći da nastave usavršavanje svoih fotografskih veština kroz Dečiju školu fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata, održava se u Beogradu, na Kosančićevom Vencu.

Sledeći kurs planiramo za avgust.

Sve zainteresovane koji se prijave na kurs ćemo kontaktirati čim potvrdimo datume održavanja sledećeg kursa, radi dogovora oko detalja.

Uplata za kurs se vrši pre početka kursa na naš račun (moguće je plaćanje i preko računa firme). Nakon prijave za kurs kontaktiraćemo vas sa potvrdom rezervacije i dostaviti vam sve potrebne instrukcije za pohađanje i plaćanje kursa.

Prilikom prijave u napomeni naznačite ako je potrebno da rezervišemo fotoaparat.

Kurs za starije osnovce

Fotografija

RSD

6.000