Zimski kurs fotografije za osnovce

Opis kursa

Zimski kurs fotografije za osnovce je osmišljen tako da osnovci kroz interaktivne i zanimljive radionice nauče tajne fotografije. Prvo učimo kako se koristi, ali i u potpunosti kontroliše fotoaparat – počinjemo od toga kako se pravilno drži fotoaparat i meri svetlo, a zatim učimo kako se fotografiše sa ručnim podešavanjima i kako koji od parametara fotoaparata (blenda, brzina okidača, ISO…) utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti.

Nakon što savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo i ostale elemente bitne za fotografiju – kadar i kompoziciju. Tu učimo kako da napravimo dobre fotografije svega što nas okružuje – ljudi, objekata, predmeta, prirode…  i ispoljimo svoju kreativnost.

Glavni cilj ovog kursa je da polaznici pre svega razumeju fotografiju i nauče da kroz fotografiju ostalima pokažu kako oni vide svet oko sebe. Nemamo klasična predavanja i ne bavimo se teorijom kao ostale škole – većinu vremena provedemo fotografišući i kroz praktičan rad dolazimo do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu. Svaki dan časove završavamo kritičkim radionicama, gde zajedno gledamo fotografije koje smo tog napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili i na koji način da te greške ispravimo.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Cena kursa je 6.000 dinara. Kako nas je više roditelja pitalo za još malo vremena da probaju da usklade aktivnosti svojih osnovaca, odlučili smo da promo period produžimo do 27. januara, pa će za sve koji se prijave do ovog datuma važiti posebna cena4.500 dinara!

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen osnovcima koji vole da fotografišu i želeli bi da zakorače u svet fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana (utorak, sreda i četvrtak) po tri sata.

Tokom raspusta ćemo imati dve grupe za osnovce – po jednu u obe nedelje raspusta. Termini održavanja su sledeći:

Prva grupa: 5, 6. i 7. februar od 11 do 14h – u ovoj grupi su sva mesta popunjena;

Druga grupa: 12, 13. i 14. februar od 11 do 14h – u ovoj grupi su sva mesta popunjena.

Prilikom popunjavanja prijave u komentaru navedite za koju grupu želite da se prijavite.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Zimski kurs za osnovce

Fotografija

RSD

6.000