Letnji kurs fotografije za osnovce

Opis kursa

Kurs fotografije za starije osnovce je osmišljen tako da osnovci kroz interaktivne i zanimljive radionice nauče tajne fotografije. Prvo učimo kako se koristi, ali i u potpunosti kontroliše fotoaparat – počinjemo od toga kako se pravilno drži fotoaparat i meri svetlo, a zatim učimo kako se fotografiše sa ručnim podešavanjima i kako koji od parametara fotoaparata (blenda, brzina okidača, ISO…) utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti.

Nakon što savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo i ostale elemente bitne za fotografiju – kadar i kompoziciju. Tu učimo kako da napravimo dobre fotografije svega što nas okružuje – ljudi, objekata, predmeta, prirode…  i ispoljimo svoju kreativnost.

Glavni cilj ovog kursa je da polaznici pre svega razumeju fotografiju i nauče da kroz fotografiju ostalima pokažu kako oni vide svet oko sebe. Nemamo klasična predavanja i ne bavimo se teorijom kao ostale škole – većinu vremena provedemo fotografišući i kroz praktičan rad dolazimo do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu. Svaki dan časove završavamo kritičkim radionicama, gde zajedno gledamo fotografije koje smo tog napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili i na koji način da te greške ispravimo.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako polaznik nema svoj fotoaparat – može koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno. Samo je potrebno da polaznik ima sa sobom SD memorijsku karticu, kako bi mogao da ponese sa sobom fotografije koje napravi na kursu.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Ovaj kurs je namenjen starijim osnovcima (9 – 15 godina) koji vole da fotografišu i želeli bi da zakorače u svet fotografije.

Nakon završetka ovog kursa zainteresovani će moći da nastave usavršavanje svoih fotografskih veština kroz Dečiju školu fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata, održava se u Beogradu.

Cena kursa je 6.000 dinara, a za decu Fabrikanata (polaznika kurseva fotografije za odrasle) i članova Kluba Ljubitelja Fotografije važi cena od 5.000 dinara.

Uplata za kurs se vrši pre početka kursa na naš račun, a moguće je plaćanje i preko računa firme. Nakon prijave na kurs ćemo vas kontaktirati da potvrdimo sve detalje i rezervišemo mesto.

Početkom letnjeg raspusta 2022. ćemo organizovati kurs za tri grupe u sledećim terminima:

  • I grupa – kurs će se održati 25, 26. i 27. juna (subota, nedelja i ponedeljak), radionice će svakog dana počinjati u 9:30h i trajaće do 12:30h. U ovoj grupi su sva mesta rezervisana;
  • II grupa – kurs će se održati 28, 29. i 30. juna (utorak, sreda i četvrtak), radionice će svakog dana počinjati u 9:30h i trajaće do 12:30h. U ovoj grupi su sva mesta rezervisana;
  • III grupa – kurs će se održati 5, 6. i 7. jula (utorak, sreda i četvrtak), radionice će svakog dana počinjati u 17:30h i trajaće do 20:30h. U ovoj grupi su sva mesta rezervisana.

Naredni kurs organizujemo krajem avgusta, pred početak nove školske godine. Ukoliko ste zainteresovani možete se prijaviti i kontaktiraćemo vas čim definišemo termine održavanja kako bismo potvrdili detalje i rezervisali mesto ako vam bude odgovaralo.

PRIJAVI SE

Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije možete nas pozvati na 062 780 745 ili nam posllati poruku preko Whatsapp-a.

Kurs za osnovce

Fotografija

RSD

6.000