FotografijaPROMO CENA

Zimski kurs fotografije za osnovce

Opis kursa

Kurs fotografije za osnovce je osmišljen tako da osnovci kroz interaktivne i zanimljive radionice nauče tajne fotografije. Prvo učimo kako se koristi, ali i u potpunosti kontroliše fotoaparat – počinjemo od toga kako se pravilno drži fotoaparat i meri svetlo, a zatim učimo kako se fotografiše sa ručnim podešavanjima i kako koji od parametara fotoaparata (blenda, brzina okidača, ISO…) utiču na to kakvu ćemo fotografiju dobiti.

Nakon što savladamo tehnički deo nastavljamo da učimo i ostale elemente bitne za fotografiju – kadar i kompoziciju. Tu učimo kako da napravimo dobre fotografije svega što nas okružuje – ljudi, objekata, predmeta, prirode…  i ispoljimo svoju kreativnost.

Glavni cilj ovog kursa je da polaznici pre svega razumeju fotografiju i nauče da kroz fotografiju ostalima pokažu kako oni vide svet oko sebe. Nemamo klasična predavanja i ne bavimo se teorijom kao ostale škole – većinu vremena provedemo fotografišući i kroz praktičan rad dolazimo do znanja i veština, otklanjajući sve nedoumice u hodu. Svaki dan časove završavamo kritičkim radionicama, gde zajedno gledamo fotografije koje smo tog napravili na kursu i kroz analizu istih učimo gde smo pogrešili i na koji način da te greške ispravimo.

Tokom kursa fotografišemo DSLR aparatima. Ako nemate svoj fotoaparat – možete koristiti naš, i korišćenje našeg fotoaparata tokom ovog kursa je besplatno.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je namenjen osnovcima koji vole da fotografišu i želeli bi da zakorače u svet fotografije.

Nakon završetka ovog kursa zainteresovani će moći da nastave usavršavanje svoih fotografskih veština kroz Dečiju školu fotografije.

Trajanje kursa

Kurs traje tri dana po tri sata, održava se u Beogradu, na Kosančićevom Vencu.

Sledeći kurs će se održati tokom zimskog raspusta, i otvoren je upis za dve grupe polaznika:

  • I grupa će kurs pohađati 4, 5. i 6. februara, a radionice će počinjati od 10h; u ovoj grupi imamo još 2 slobodna mesta;
  • II grupa će kurs pohađati 11, 12. i 13. februara, radionice će počinjati od 10h; u ovoj grupi imamo još 7 slobodnih mesta.

Za sve koji se prijave do 27. januara važiće posebna cena za rane prijave – 4.900 dinara!

Nakon prijave za kurs kontaktiraćemo vas sa potvrdom rezervacije i dostaviti vam instrukcije za plaćanje kursa (sa obračunatom cenom za rane prijave).

Prilikom prijave u napomeni naznačite ako je potrebno da rezervišemo fotoaparat.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Kurs za osnovce

Fotografija - PROMO CENA

RSD

6.000