FotografijaPROMO CENA

Online kurs fotografije

Opis kursa

Na ovom kursu fotografije primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju koju razvijamo i unapređujemo prethodnih 8 godina. Polaznici kursa kroz praksu i fotografisanje stiču veštinu koja im je potrebna da naprave dobru fotografiju, ali i da oblikuju i razviju svoju kreativnost.

Kurs počinjemo učenjem osnovnih tehnika fotoaparata – podešavamo fotoaparat na manuelni mod i krećemo da savladavamo parametar po parametar – merenje svetla, blenda, brzina okidača i ISO. Kada naučimo kako koji parametar utiče na fotografiju i kako da kombinacijom istih dobijemo željeni rezultat možemo da kažemo da smo naučili da kontrolišemo fotoaparat (umesto da aparat kontroliše nas kada fotografišemo u auto-modu), i krećemo da se bavimo kadrom i kompozicijom, čime se program kursa zaokružuje u celinu.

Koncept kursa je osmišljen tako da kombinujemo praktične časove, na kojima polaznici fotografišu uz podršku predavača, i kritičke radionice, gde zajedno sa celom grupom gledamo i analiziramo fotografije koje smo napravili tokom praktičnih časova. Na kritičkim radionicama, koje su najvažniji deo kursa, ukazujemo na one dobre, ali i na one pogrešne elemente fotografija i učimo kako da se isprave. Na ovaj način tokom kursa polaznici na osnovu dobijenih povratnih informacija o fotografijama koje su sami napravili razumeju fotografiju u tehničkom i estetskom smislu, a dodatni benefit je što će imati prilike da vide i čuju analizu fotografija drugih polaznika, što učenje čini dodatno efikasnijim. Takođe, kritičke radionice polaznicima pomažu da razviju samokritiku, kako bi i sami mogli da nastave da vežbaju i usavršavaju se kroz praksu i nakon što završe kurs.

Sve časove i predavanja ćemo snimati, i polaznici će dobijati snimke nakon završetka časa, a snimci će im biti dostupni 3 meseca nakon završetka kursa.

Nakon završenog kursa polaznici koji uspešno realizovuju zadatke sa kursa će dobiti diplome Fabrike Fotografa o završenom osnovnom kursu fotografije.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom (koji su znanje stekli samostalno ili kroz druge kurseve i tutorijale) i treba im pomoć da to znanje sistematizuju i poslože u čvrstu osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Za pohađanje kursa je neophodno posedovanje mirrorless , DSLR ili drugog fotoaprata koji ima mogućnost manuelnih podešavanja.

Polaznici koji nemaju fotoaparat a planirali su kupovinu istog, nas mogu kontaktirati i zakazati besplatne konsultacije kako bismo im pomogli da odaberu odgovarajući aparat u skladu sa budžetom koji žele da odvoje za aparat i ciljem koji žele da ostvare kroz fotografiju. Svi polaznici koji se prijave za kurs mogu ostvariti popust za kupovinu sve opreme u Yellowstore, oficijelnoj Nikon prodavnici u Srbiji.

Osim ovoga, potrebno je da polaznik ima računar i mobilni telefon sa pristupom internetu, kako bi mogli da prate kurs.

Trajanje kursa

Sledeći kurs počinje 14. novembra 2021. i program kursa je predviđen da se završi za pet nedelja. Kurs će se održavati online, uživo preko Zoom aplikacije (za sve polaznike koji nisu imali prilike da koriste Zoom ćemo obezbediti uputstva i podršku kako bi mogli da bez poteškoća prate kurs).

Imaćemo dve radionice nedeljno – praktična radionica sa fotografisanjem će se održavati nedeljom od 10h, a kritička radionica utorkom od 19h. Dodatno, pre početka kursa ćemo sa svakim polaznikom organizovati individualni čas na kome ćemo proći kroz osnovna podešavanja fotoaparata.

Kako izgledaju radionice?

Praktični čas ćemo započinjati kratkim predavanjem koji će se u određeno vreme održavati preko Zoom-a (svaka grupa će imati predefinisani termin u kome će se održavati ovaj čas). Predavač će objasniti segment koji je planiran za taj čas i dati polaznicima zadatak po kome treba da fotografišu. Predavanje je interaktivno i polaznici će moći da postave pitanja ukoliko ih budu imali.

Nakon toga polaznici se isključiju sa Zoom-a i kreću sa fotografisanjem, svako tamo gde se nalazi. Ukoliko se tokom fotografisanja susretne sa nekim problemom (podešavanje na aparatu, nesigurnost oko zadatka i sl.) moći će da se obrati za pomoć predavaču, koji će 3 sata nakon predavanja biti na raspolaganju za sva pitanja i pomoć polaznicima da razreše sve nedoumice sa kojima se susretnu tokom realizacije zadatka.

Praktični čas će za grupu koja startuje 14. novembra počinjati nedeljom od 10h, što znači da će polaznici imati vremena da fotografišu do 13h uz podršku predavača.

Na kritičkoj radionici analiziramo fotografije sa praktičnog dela. Pre kritičke radionice svi polaznici iz grupe pošalju fotografije po uputsvima koje ćemo im dostaviti. U dogovoreno vreme (za grupu koja startuje 14. novembra utorkom od 21h) se grupa okuplja online, na Zoom-u i uživo komentarišemo fotografiju po fotografiju. Predavač pokazuje fotografije, ukazuje polaznicima na dobre aspekte fotografije, ali više pažnje posvećujemo na detalje koje treba ispraviti i objašnjenju kako to da se uradi. Radionica je takođe interaktivna i polaznici učestvuju postavljajući pitanja gde će u hodu dobiti sve odgovore. Na ovaj način polaznici iz svojih i primera drugih polaznika uče šta treba da koriguju na sledećem praktičnom času kako bi bili bolji.

Sve časove (predavanja, objašnjenje zadataka i kritičke radionice) snimamo i ti snimci će biti dostupni polaznicima nakon časova (čak i 3 meseca nakon završetka kursa).

Cena kursa je 12.900 RSD za polaznike iz Srbije i ovaj iznos se uplaćuje u celosti pre početka kursa na naš račun, po instrukcijama koje će polaznici dobiti nakon prijave. Za polaznike koji se ne nalaze u Srbiji cena je 120 EUR i uplatu je moguće izvršiti preko PayPal-a.

Rezervacija mesta i način plaćanja: Nakon što se prijavite za kurs kontaktiraćemo vas telefonom da potvrdimo rezervaciju, nakon čega ćemo dostaviti potvrdu rezervacije i instrukcije za plaćanje. Nakon uplate kursa potvrđujemo rezervaciju, polazniku dostavljamo instrukcije za pristup kursu i dogovaramo termin u kome ćemo individualno proći kroz podešavanja fotoaparata koji ima polaznik.

Za pristup formi za prijavu kliknite na dugme „Prijavi me“, a ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica oko kursa možete nas kontaktirati pozivom na broj +381 62 780 745, ili Whtasapp pozivom/porukom na isti broj.

Online kurs fotografije

Fotografija - PROMO CENA

RSD

12.900