Vikend kurs fotografije – Banja Luka

Opis kursa

Na ovom kursu učimo kako da koristimo fotoaparat u ručnom režimu (manual mode). Polaznici kursa će kroz praksu naučiti suštinu otvora blende, ekspozicije (brzine okidača) i podešavanja ISO, kao i pravilno merenje svetla. I najvažnije – polaznici će naučiti kako da upravljaju aparatom tako da u bilo kom trenutku, na bilo kom mestu i u bilo kojim uslovima mogu da dobiju baš onakve fotografije kakve zamisle.

Kurs je zasnovan na praksi i održava se po dobro poznatoj metodologiji Fabrike Fotografa po kojoj je do sada svoje fotografske veštine unapredilo više od 1000 ljudi. Sastoji se od dva dvosatna časa na kojima polaznici fotografišu, i jedne kritičke radionice gde gledamo fotografije napravljene na kursu, analiziramo ih i dajemo savete šta je potrebno unaprediti i na koji način kako bi iste bile bolje.

Dodatno, svi polaznici vikend kursa u Banja Luci će imati mogućnost jedne BESPLATNE online kritičke radionice nakon završetka kursa.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Namenjen je ljubiteljima fotografije koji su do sada koristili automatski režim na svom aparatu, kao i onima koji fotografišu u manual mode-u, ali ne uspevaju uvek da dobiju fotografiju kakvu žele.

Takođe, kako se na kursu savladavaju osnovne tehnike fotografisanja, kurs mogu da pohađaju i potpuni početnici bez ikakvog prethodnog iskustva.

Za kurs je potrebno posedovati DSLR fotoaparat ili drugi aparat koji ima mogućnost ručnog podešavanja parametara.

Trajanje kursa

Plan kursa je prilagođen da se savlada za jedan vikend – dva praktična časa će se održati u subotu popodne (17h) i nedelju pre podne (10h), a kritička radionica će se održati u nedelju u 13h.

Prvi termin Vikend kursa fotografije u Banja Luci je održan vikenda 25/26.8. 2018. godine u prostorijama Gradskog Pozorišta Jazavac.

Sledeći vikend kurs će biti održan na jesen – krajem oktobra ili početkom novembra 2018. Tačan datum ćemo naknadno objaviti.

Predavači

  • Aleksandra Popović

    Aleksandra je rođena 1981. godine u Kruševcu. Diplomirala je 2004. na Akademiji umetnosti BK u klasi profesora Milana Aleksića, a pet godina kasnije završava specijalističke studije (smer Menadžment kulture i umetnosti) na Fakultetu organizacionih nauka. Radila je na mestu urednika modne fotografije časopisa Gloria, u Studiju Aurora kao direktor fotografije i Blic plus magazinu kao fotoreporter, a 2013. godine kada osniva Fabriku fotografa.

Vikend Kurs Banja Luka

Fotografija

BAM

80