Osnovni kurs fotografije

Opis kursa

Osnovni kurs fotografije se održava u manjim grupama (do 10 polaznika u grupi). Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima. Neke zadatke ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon završenog kursa organizujemo grupne izložbe fotografija, na kojima polaznici izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao i formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Izrada fotografija za izložbu i diploma je uključena u cenu kursa. Takođe, svi polaznici mogu dolaziti na otvorene kritičke radionice, koje ćemo održavati jednom nedeljno, radi konsultacija i izbora fotografija za izložbu.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, bez obzira na to da li imaju svoj fotoaparat ili tek planiraju da zakorače u svet fotografije i razmišljaju o kupovini, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom a nameravaju da upotpune svoje znanje i kompletiraju osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Svi koji nemaju svoj aparat mogu da koriste naš tokom trajanja celog kursa uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Za polaznike koji se odluče za ovu opciju obezbeđena je i memorijska kartica koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije sa sobom poneli fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Ovaj kurs traje mesec dana (pet nedelja), časovi su 3 puta nedeljno i održavaju se na Kosančićevom Vencu u Beogradu.

Praktični časovi, na kojima fotografišemo, traju okvirno po 90 minuta i održavaju se subotom i nedeljom. Kritičke radionice se održavaju radnim danom posle 18h (u zavisnosti od grupe – utorkom, sredom ili četvrtkom) i traju okvirno po sat vremena.

U ovoj godini ćemo imati još dve grupe polaznika na osnovnom kursu. Obe startuju 23. novembra, a časove će imati u sledećim terminima:

  • I grupa će časove imati subotom i nedeljom od 10h i kritičke radionice sredom od 19h; u ovoj grupi su sva mesta rezervisana;
  • II grupa će časove imati subotom i nedeljom od 14h i kritičke radionice utorkom od 20h, i u ovoj grupi imamo još 2 slobodna mesta.

Ukoliko ne možete da uklopite svoje vreme sa dinamikom ovog kursa možete pogledati Osnovni kurs – radnim danima, a postoji mogućnost da završite Individualni kurs fotografije, gde se termini časova u potpunosti prilagođavaju vremenu polaznika.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer, se vrši na naš račun (instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave), a moguće je i plaćanje preko računa firme.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Osnovni kurs - Beograd

Fotografija

RSD

11.900