osnovni kurs fotografije u Beogradu

Fotografija

Osnovni kurs fotografije

Opis kursa

Osnovni kurs fotografije se održava u manjim grupama (do 10 polaznika u grupi). Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima. Neke zadatke ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon završenog kursa organizujemo grupne izložbe fotografija, na kojima polaznici izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao i formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Izrada diploma je uključena u cenu kursa.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, bez obzira na to da li imaju svoj fotoaparat ili tek planiraju da zakorače u svet fotografije i razmišljaju o kupovini, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom a nameravaju da upotpune svoje znanje i kompletiraju osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Na kursu fotografišemo DSLR ili mirrorless aparatima (ili drugim aparatima koji imaju mogućnost manuelnog podešavanja parametara). Polaznici koji nemaju svoj mogu koristiti naš DSLR fotoaparata uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Pored fotoaparata koji će im biti na raspolaganju tokom celog trajanja kursa, dobiće i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije poneli sa sobom fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Ovaj kurs traje mesec dana (pet nedelja), časovi su 3 puta nedeljno – dva praktična časa po sat i po vremena i jedna kritička radionica od oko sat vremena.

Praktični časovi traju po sat i po vremena i održavaju se na Kosančićevom Vencu u Beogradu. Kritičke radionice se održavaju online, uživo preko Zoom-a i traju okvirno po sat vremena (svim polaznicima ćemo obezbediti detaljno uputstvo za korišćenje Zoom aplikacije i svim online alatima koji će nam olakšati realizaciju kritičkih radionica).

Zbog aktuelne situacije sa COVID-19 praktične vežbe će se održavati na otvorenom, kako bismo mogli da održavamo bezbednu distancu. Zbog ovoga ćemo uvodni čas upoznavanja održati online, preko Zoom-a. Svim polaznicima ćemo blagovremeno javiti vreme održavanja ovog časa.

Kada se održava kurs?

Termini časova se razlikuju od grupe do grupe kako bi svi zainteresovani mogli da nađu opciju koja se najbolje uklapa u njihovo slobodno vreme.

Poslednja grupa pred letnju pauzu na kurs je krenula 5. juna. Sledeći kurs planiramo početkom septembra. Aktuelna cena od 11.900 dinara će važiti do 30. juna, nakon čega će biti promenjena. Do tada je moguće kupiti i vaučer sa otvorenim datumom polaska, koji će moći da se iskoristi u nekom od termina od septembra, najkasnije do kraja 2021. godine.

Ovaj kurs je moguće završiti i u individualnoj formi gde se polaznik dogovara sa predavačem za termin svakog časa.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer ako želite da poklonite kurs dragoj osobi, se vrši na naš račun (instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave), a moguće je i plaćanje preko računa firme.

Kakva su iskustva polaznika koji su završili ovaj kurs?

Ukratko – oduševljen sam. Divni ljudi – kako predavači, tako i „kolege“ na kursu. Sjajan koncept, vrlo profesionalna organizacija i prijatna atmosfera. Sjajno iskustvo.

Posted by Vasko Lukinić on Thursday, April 8, 2021

Sve pohvale za osnovni kurs! Konačno imam osećaj da znam šta radim kada prebacim na manual. 😉 Predavači odlični, atmosfera prijatna! 🙂 Sve preporuke…

Posted by Danica Rajic on Thursday, April 1, 2021

Svaka preporuka za osnovni kurs! Dosta stvari se nauci kroz zabavne i dinamicne prakticne casove. Jako dobra stvar je i…

Posted by Jelena Vidović on Wednesday, March 31, 2021

Sjajno iskustvo !
Prava ekipa da sa njom zakoračite u svet fotografije: praktičan rad, kritičke radionice na kojima se poklanja puna pažnja svakoj fotografiji i polazniku, poverenje i znanje. Preporuka.

Posted by Miona Simović – Stamenković on Tuesday, September 29, 2020

Osnovni kurs - Beograd

Fotografija

RSD

11.900