osnovni kurs fotografije u Beogradu

Fotografija

Osnovni kurs fotografije

Opis kursa

Osnovni kurs fotografije se održava u manjim grupama (do 10 polaznika u grupi). Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima. Neke zadatke ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon završenog kursa organizujemo grupne izložbe fotografija, na kojima polaznici izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao i formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Izrada diploma je uključena u cenu kursa.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, bez obzira na to da li imaju svoj fotoaparat ili tek planiraju da zakorače u svet fotografije i razmišljaju o kupovini, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom a nameravaju da upotpune svoje znanje i kompletiraju osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Na kursu fotografišemo DSLR ili mirrorless aparatima (ili drugim aparatima koji imaju mogućnost manuelnog podešavanja parametara). Polaznici koji nemaju svoj mogu koristiti naš DSLR fotoaparata uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Pored fotoaparata koji će im biti na raspolaganju tokom celog trajanja kursa, dobiće i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije poneli sa sobom fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Ovaj kurs traje mesec dana (pet nedelja), časovi su 3 puta nedeljno. Praktični časovi se održavaju subotom i nedeljom na Kosančićevom Vencu u Beogradu i traju po sat i po vremena.

Kritičke radionice se održavaju radnim danom posle 18h (u zavisnosti od grupe – utorkom, sredom ili četvrtkom), traju okvirno oko sat vremena i održavaju se online, preko Zoom aplikacije (svim polaznicima ćemo obezbediti detaljno uputstvo za korišćenje aplikacije i pristup kritičkim radionicama).

Otvoren je upis za dve nove grupe polaznika Osnovnog kursa:

  • Grupa koja startuje 31. oktobra će časove imati subotom i nedeljom od 12h, a kritičke radionice utorkom od 18h: u ovoj grupi imamo još jedno slobodno mesto;
  • Grupa koja startuje 14. novembra će časove imati subotom i nedeljom od 10h, a kritičke radionice sredom od 18h; u ovoj grupi imamo još 9 slobodnih mesta.

Ovaj kurs je moguće pohađati individualno, gde je vreme održavanja časova fleksibilno i u potpunosti se prilagođava polazniku.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer ako želite da poklonite kurs dragoj osobi, se vrši na naš račun (instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave), a moguće je i plaćanje preko računa firme.

Osnovni kurs - Beograd

Fotografija

RSD

11.900