Intenzivni kurs fotografije

Opis kursa

Intenzivni osnovni kurs fotografije se održava u manjim grupama (do 10 polaznika u grupi). Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima. Neke zadatke ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Nakon uspešno završenog kursa polaznicima dodeljujemo diplome kao formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs. Takođe, svi polaznici imaju mogućnost da svojim fotografijama učestvuju nagrupnim izložbama koje organizujemo periodično.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, bez obzira na to da li imaju svoj fotoaparat ili tek planiraju da zakorače u svet fotografije i razmišljaju o kupovini, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom a nameravaju da struktuiraju i upotpune svoje znanje, i kompletiraju osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Na kursu fotografišemo DSLR ili mirrorless aparatima (ili drugim aparatima koji imaju mogućnost manuelnog podešavanja parametara). Za polaznike koji nemaju svoj postoji opcija da kurs pohađaju sa našim DSLR fotoaparatom, uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Pored fotoaparata koji će im biti na raspolaganju tokom celog trajanja kursa, dobiće i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije poneli sa sobom fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Kurs traje pet nedelja, a časovi se održavaju 2 puta nedeljno.

Jedan čas je rezervisan za fotografisanje i on traje po 2 i po sata. Dodatno, na početku kursa ćemo imati još jedan praktičan čas na kome ćemo vežbati noćnu fotografiju. Praktični časovi se održavaju u Beogradu, na različitim lokacijama u centru grada.

Kritičke radionice traju po sat vremena. Imaćemo ukupno četiri kritičke radionice, a prva je u planu da se održi u drugoj nedelji kursa. Kritičke radionice se održavaju online, uživo preko Zoom aplikacije (svim polaznicima ćemo obezbediti detaljno uputstvo za korišćenje aplikacije i pristup kritičkim radionicama, kao i tehničku podršku).

U septembru ćemo imati još jednu grupu polaznika. Početak je 19. septembra, časovi su nedeljom od 10h, a kritičke radionice četvrtkom od 20h. U ovoj grupi imamo još 2 slobodna mesta.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer ako želite da poklonite kurs dragoj osobi, se vrši na naš račun, a moguće je i plaćanje preko računa firme. Nakon prijave ćemo vas kontaktirati radi dogovora oko detalja i potvrde rezervacije.

Kakva su iskustva polaznika koji su završili ovaj kurs?

Ukratko – oduševljen sam. Divni ljudi – kako predavači, tako i „kolege“ na kursu. Sjajan koncept, vrlo profesionalna organizacija i prijatna atmosfera. Sjajno iskustvo.

Posted by Vasko Lukinić on Thursday, April 8, 2021

Sve pohvale za osnovni kurs! Konačno imam osećaj da znam šta radim kada prebacim na manual. 😉 Predavači odlični, atmosfera prijatna! 🙂 Sve preporuke…

Posted by Danica Rajic on Thursday, April 1, 2021

Svaka preporuka za osnovni kurs! Dosta stvari se nauci kroz zabavne i dinamicne prakticne casove. Jako dobra stvar je i…

Posted by Jelena Vidović on Wednesday, March 31, 2021

Sjajno iskustvo !
Prava ekipa da sa njom zakoračite u svet fotografije: praktičan rad, kritičke radionice na kojima se poklanja puna pažnja svakoj fotografiji i polazniku, poverenje i znanje. Preporuka.

Posted by Miona Simović – Stamenković on Tuesday, September 29, 2020

Osnovni kurs - Beograd

Fotografija

RSD

12.900