Osnovni kurs fotografije

Opis kursa

Osnovni kurs fotografije se održava u manjim grupama (do 10 polaznika u grupi). Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je osmišljen tako da polaznici na početku svakog časa dobijaju zadatke koje treba da urade. Nakon što završimo jednu celinu, održavaju se kritičke radionice na kojima zajedno gledamo napravljene fotografije i dajemo povratne informacije njihovim autorima. Neke zadatke ćemo ponoviti više puta, pa će polaznici, primenjujući savete koje su dobili na kritičkim radionicama, i sami početi da primećuju kako im je svaka naredna fotografija bolja od prethodne i tako jasno uočiti progres u gledanju kroz objektiv.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, bez obzira na to da li imaju svoj fotoaparat ili tek planiraju da zakorače u svet fotografije i razmišljaju o kupovini, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom a nameravaju da upotpune svoje znanje i kompletiraju osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Polaznici koji nemaju svoj aparat mogu da koriste naš tokom trajanja celog kursa uz doplatu od 1.500 dinara.

Trajanje kursa

Ovaj kurs traje mesec dana* (pet nedelja). Održava se 3 puta nedeljno i časovi traju po 90 minuta. Časovi se održavaju subotom i nedeljom, kada fotografišemo, i radnim danom posle 18h (u zavisnosti od grupe – utorkom, sredom ili četvrtkom), kada se održavaju kritičke radionice.

Sledeći termini osnovnog kursa će biti početkom maja:

Grupa koja na kurs kreće 4. maja će časove imati subotom i nedeljom od 10h, a kritičke radionice sredom od 18h; u ovoj grupi imamo 4 slobodna mesta;

Grupa koja na kurs kreće 11. maja će časove imati subotom i nedeljom od 12h, a kritičke radionice utorkom od 19h; u ovoj grupi imamo 5 slobodnih mesta.

Prilikom popunjavanja prijave u komentar upišite za koju grupu želite da se prijavite.

  • Tijana Manić

    Tijana je asistent - predavač u Fabrici Fotografa. Trenutno je apsolvent na studijama fotografije u klasi prof. Milana Aleksića na Novoj Akademiji.

Osnovni kurs - Beograd

Fotografija

RSD

9.500