Intenzivni osnovni kurs

Opis kursa

Intenzivni osnovni kurs se održava u manjim grupama (do 8 polaznika u grupi). Kao i na našim ostalim kursevima, primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu stiču veštinu fotografije i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, bez obzira na to da li imaju svoj foto-aparat ili tek planiraju da zakorače u svet fotografije i razmišljaju o kupovini, kao i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom a nameravaju da upotpune svoje znanje i kompletiraju osnovu za dalji razvoj svojih veština.

Trajanje kursa

Ovaj kurs traje mesec dana. Održava se 3 puta nedeljno, u trajanju od 90 minuta po času: subotom i nedeljom, kada fotografišemo, i radnim danom posle 18h (u zavisnosti od grupe – utorkom, sredom ili četvrtkom), kada se održavaju kritičke radionice.

Naredna grupa na intenzivni osnovni kurs kreće od druge polovine avgusta.

Predavači

  • Aleksandra Popović

    Aleksandra je rođena 1981. godine u Kruševcu. Diplomirala je 2004. na Akademiji umetnosti BK u klasi profesora Milana Aleksića, a pet godina kasnije završava specijalističke studije (smer Menadžment kulture i umetnosti) na Fakultetu organizacionih nauka. Radila je na mestu urednika modne fotografije časopisa Gloria, u Studiju Aurora kao direktor fotografije i Blic plus magazinu kao fotoreporter, a 2013. godine kada osniva Fabriku fotografa.

Intenzivni kurs

Fotografija

RSD

8.500