Kurs mobilne fotografije

Opis kursa

Iako se kamere na telefonima ne mogu porediti sa DSLR aparatom, činjenica je da je ova tehnologija stalno napreduje i da se njima mogu praviti odlične fotografije. Osim toga, kamere na telefonima imaju praktičnu stranu, a to je da ih uvek nosimo sa sobom i ništa nas ne ograničava u vezi sa time kada i gde ćemo napraviti dobru fotografiju.

U prvom delu kursa ćemo vam dati praktične savete kako da napravite dobre fotografije – na koje detalje da obratite pažnju, šta da izbegavate, kako da se postavite i „uhvatite“ pravi ugao, kako da pravilno postavite kadar i slično, i sve ćemo propratiti praktičnim primerima – dobrim fotografijama koje smo napravili mi i naši polaznici mobilnim telefonom, sa tehničkim objašnjenjem šta je bilo potrebno da se dobije takva fotografija.

Nakon toga, u drugom delu kursa, ćemo zajedno gledati fotografije koje ste vi napravili i prokomentarisati dobre elemente kao i one koje treba unaprediti, kako bismo na praktičnom primeru mogli da vas savetujemo kako da dobijete bolju fotografiju.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Ovaj kurs namenjen je svima koji rado koriste kameru svog telefona za pravljenje fotografija, a želeli bi da te fotografije budu lepše i bolje.

U okviru ovog kursa polaznicima pokazujemo kako da iskoriste mogućnosti kamere na svojim telefonima, kao i na šta sve treba obratiti pažnju, iz perspektive fotografije, kada se kupuje mobilni telefon.

Trajanje kursa

Nema određenog početka niti kraja ovog kursa; radionice se održavaju u unapred definisanim terminima o kojima se možete informisati na našem sajtu, a možete doći na koju god kritičku radionicu želite, samo je potrebno da se prethodno najavite kroz prijavu na ovaj kurs.

Kurs traje okvirno 2 sata. Prvih 45 minuta ćemo pričati o najčešćim greškama i savetima kako da ih izbegnete, a u ostalom delu kursa ćemo gledati i analizirati vaše fotografije.

Predavači

  • Aleksandra Popović

    Aleksandra je rođena 1981. godine u Kruševcu. Diplomirala je 2004. na Akademiji umetnosti BK u klasi profesora Milana Aleksića, a pet godina kasnije završava specijalističke studije (smer Menadžment kulture i umetnosti) na Fakultetu organizacionih nauka. Radila je na mestu urednika modne fotografije časopisa Gloria, u Studiju Aurora kao direktor fotografije i Blic plus magazinu kao fotoreporter, a 2013. godine kada osniva Fabriku fotografa.

Mobilna Fotografija

Fotografija

RSD

1.000