kurs fotografije novi sad

Fotografija

Osnovni kurs fotografije u Novom Sadu

Opis kursa

Na ovom kursu primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu i fotografisanje stiču veštine potrebne da naprave dobru fotografiju, ali i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je sastavljen iz praktičnih časova, gde fotografišemo, i kritičkih radionica, gde zajedno sa celom grupom na velikom ekranu gledamo i analiziramo fotografije koje smo napravili tokom praktičnih časova, ukazujemo na one dobre, ali i na one pogrešne elemente fotografija i učimo kako da se isprave. Na ovaj način tokom kursa pomažemo polaznicima da pre svega razumeju fotografiju u tehničkom i estetskom smislu, ali i da razviju samokritiku kako bi i sami mogli da nastave da vežbaju i usavršavaju se kroz praksu i nakon što završe kurs.

Nakon završenog kursa organizujemo grupne izložbe fotografija, na kojima polaznici izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao i formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Izrada fotografija za izložbu i diploma je uključena u cenu kursa. Takođe, svi polaznici mogu prisustvovati otvorenim kritičkim radionicama, koje ćemo održavati jednom nedeljno, radi konsultacija i izbora fotografija za izložbu.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom (koje su stekli samostalno ili kroz druge kurseve i tutorijale) i treba im pomoć da to znanje sistematizuju i poslože u čvrstu osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Za pohađanje kursa je neophodno posedovanje DSLR fotoaparata ili drugog aprata koji ima mogućnost manuelnih podešavanja.

Ukoliko ne posedujete ovakav fotoaparat, postoji opcija da koristite naš fotoaparat tokom kursa uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Polaznici koji se odluče za ovu opciju će dobiti i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije sa sobom poneli fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Kurs traje pet nedelja, a časovi se održavaju dva puta nedeljno.

Praktične časove ćemo održavati napolju (u zavisnosti od časa do časa i teme koju obrađujemo dogovaraćemo se oko lokacija), dok ćemo kritičke radionice održavati online, preko Zoom aplikacije (svim polaznicima ćemo obezbediti detaljno uputstvo za korišćenje aplikacije i pristup kritičkim radionicama).

Nakon grupe koja je sa kursom startovala 9. maja sledeći kurs planiramo za septembar 2021.

Cena kursa od 11.900 dinara će biti aktuelna do kraja juna nakon čega će biti korigovana. Svi koji žele da se prijave za kurs to mogu učiniti i kupiti vaučer sa otvorenim datumom i rokom iskorišćenja do kraja 2021. godine, a čim definišemo termine sledećeg kursa biće obavešteni.

Kurs je moguće pohađati i individualno, kada se sa predavačima dogovara termin svakog časa, u zavisnosti od slobodnog vremena polaznika.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer ako želite da poklonite kurs dragoj osobi, se vrši na naš račun pre početka kursa. Instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave, a moguće je i plaćanje preko računa firme.

Kakva su iskustva polaznika koji su završili ovaj kurs?

Moram priznati da sam neizmerno uzivao! Imam samo reci hvale za ceo tim koji stoji iza ovog kursa. Nauci se zaista mnogo i sto je najbitnije nauci se kako zaista treba koristiti fotoaparat. Svaka preporuka

Posted by Sinisa Tutus on Sunday, April 11, 2021

Sve pohvale za osnovni kurs! Konačno imam osećaj da znam šta radim kada prebacim na manual. 😉 Predavači odlični, atmosfera prijatna! 🙂 Sve preporuke…

Posted by Danica Rajic on Thursday, April 1, 2021

Svaka preporuka za osnovni kurs! Dosta stvari se nauci kroz zabavne i dinamicne prakticne casove. Jako dobra stvar je i…

Posted by Jelena Vidović on Wednesday, March 31, 2021

Sjajno iskustvo !
Prava ekipa da sa njom zakoračite u svet fotografije: praktičan rad, kritičke radionice na kojima se poklanja puna pažnja svakoj fotografiji i polazniku, poverenje i znanje. Preporuka.

Posted by Miona Simović – Stamenković on Tuesday, September 29, 2020

Da bi se napravila dobra fotografija nije dovoljna samo ljubav i volja da se osvedoči jedan trenutak i trag životnog…

Posted by Ljubica Radović on Thursday, July 9, 2020

Fenomenalno osmišljen pristup učenju i savladavanju bazičnih elemenata, odlični predavači,puno praktične nastave, mnogo…

Posted by Zdenka Zajac on Tuesday, January 28, 2020

Osnovni kurs - Novi Sad

Fotografija

RSD

12.900