Osnovni kurs fotografije u Novom Sadu

Opis kursa

Na ovom kursu primenjujemo našu dobro poznatu metodologiju, gde polaznici kroz praksu i fotografisanje stiču veštine potrebne da naprave dobru fotografiju, ali i oblikuju svoju kreativnost.

U prvom delu kursa se uče osnovne tehnike fotografisanja – počevši od toga kako se ispravno drži fotoaparat, do parametara koji se koriste da bi se došlo do tehnički dobre fotografije – merenje svetla, blenda, brzina okidača, ISO, balans bele boje (white balance). Tek nakon savladavanja osnovnih tehnika može se reći da je polaznik naučio da kontroliše aparat (umesto da aparat kontroliše njega), i započinje se sa učenjem kadra i kompozicije, čime se program ovog kursa zaokružuje u celinu.

Kurs je sastavljen iz praktičnih časova, gde fotografišemo, i kritičkih radionica, gde zajedno sa celom grupom na velikom ekranu gledamo i analiziramo fotografije koje smo napravili tokom praktičnih časova, ukazujemo na one dobre, ali i na one pogrešne elemente fotografija i učimo kako da se isprave. Na ovaj način tokom kursa pomažemo polaznicima da pre svega razumeju fotografiju u tehničkom i estetskom smislu, ali i da razviju samokritiku kako bi i sami mogli da nastave da vežbaju i usavršavaju se kroz praksu i nakon što završe kurs.

Nakon završenog kursa organizujemo grupne izložbe fotografija, na kojima polaznici izlažu svoje fotografije. Osim što će na taj način kroz svoje foto-projekte pokazati svoje veštine koje su stekli na kursu, dodelićemo im i diplome kao i formalnu potvrdu naše škole da su završili kurs.

Izrada fotografija za izložbu i diploma je uključena u cenu kursa. Takođe, svi polaznici mogu dolaziti na otvorene kritičke radionice, koje ćemo održavati jednom nedeljno, radi konsultacija i izbora fotografija za izložbu.

Kome je namenjen ovaj kurs?

Kurs je prevashodno namenjen početnicima, ali i ljudima koji su imali susreta sa fotografijom (koje su stekli samostalno ili kroz druge kurseve i tutorijale) i treba im pomoć da to znanje sistematizuju i poslože u čvrstu osnovu za dalji razvoj svojih veština u oblasti fotografije.

Za pohađanje kursa je neophodno posedovanje DSLR fotoaparata ili drugog aprata koji ima mogućnost manuelnih podešavanja.

Ukoliko ne posedujete ovakav fotoaparat, postoji opcija da koristite naš fotoaparat tokom kursa uz jednokratnu doplatu od 2.000 dinara. Polaznici koji se odluče za ovu opciju će dobiti i memorijsku karticu koju će koristiti sa fotoaparatom (da bi jednostavnije sa sobom poneli fotografije koje naprave na kursu), i koju zadržavaju nakon završenog kursa bez dodatne doplate.

Trajanje kursa

Kurs traje pet nedelja, a časovi se održavaju dva puta nedeljno – nedeljom (dva sata) i ponedeljkom (sat vremena).

Adresa na kojoj će se održavati kurs je Lasla Gala 28, u prostorijama škole stranih jezika Vintage School.

Sledeći kurs je planiran za početak marta 2020. godine. Svi zainteresovani se mogu prijaviti, i biće kontaktirani čim se potvrde tačni termini održavanja kursa. U međuvremenu, kurs je moguće pohađati individualno, uživo ili online.

Način plaćanja: Uplata za kurs, odnosno vaučer, se vrši na naš račun (instrukcije ćemo poslati na mejl koji prijavljeni navede prilikom prijave), a moguće je i plaćanje preko računa firme.

Osnovni kurs - Novi Sad

Fotografija

RSD

11.900